saydaminsanlar
arkadaşlar doğu bölgesinde arkadaşı tanıdığı olan kimler var ? iğdır, hakkari, mardin, diyarbakır, bitlis,batman, erzincan, muş, elazığ falan İşte ?

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
var nolmuş ?
iskorpitx
iskorpitx
1 yıl
varr
saydaminsanlar
bi iş için lazımda @anonim_bayan
azureus
azureus
1 yıl
ee var ?
anonim
anonim
1 yıl
ne işi işte
zeyna
zeyna
1 yıl
bitlis'te var, yardımlarımı esirgemem :)
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
var buyur? dil mi lazım
anonim
anonim
1 yıl
eğitim fak. b blok so
anonim
anonim
1 yıl
eğitimfak. b blok sos bilg. oogrt. 2 sinif bana ulaş doguluyum
saydaminsanlar
sana özelden nasıl ulasicam ben yardımına ihtiyacım var evet :) @zeyna
saydaminsanlar
nasıl ulasayim :) @anonim_bay
zeyna
zeyna
1 yıl
tam olarak ne için lazım peki, eğer dil içinse pek yardımım dokunmaz; ama bu sene ablam atandı oraya şu an orada öğretmenlik yapıyor dil dışındaki konularda yardım ederim :) bu arada sitede yeniyim tam olarak bilemiyorum birbirimize nasıl ulaşabiliriz ifşa yasak biliyorum ama bi yardımda bulunamaz mı ki adminlerimiz :)
saydaminsanlar
dille alakalı değil öğretmen olması da çok iyi :) çok güzel bi iş için yardım istıycem :) ama nasıl ulaşırım bende bılemıyorum :) @zeyna
zeyna
zeyna
1 yıl
odin abi bizim ne yapmamız gerekiyor :d bi el atsan ya.. :)
saydaminsanlar
aynen yaaa :)