esmerfenci
esmerfenci
her canim sıkıldıgnda ve bundan sonra kimseyi sevmek yok artik dedigim zaman cüneyt ergünün bilinmeyen saat uygulamasini dinliyoruuum cok güzel bi sarki sevmekte yok artik sevmek yok artik hickimseyi diyo ama ben cuma gunu tranvayda bi cocuk gordumm tekrar sevmek istediiimmm istemiyorum ama oluyo bi sekilde ya insan kendine hakim olamiyo hani cocuk erkek yurdundaymis ama onu nasil bi daha gorurm bilmiyorumm

Cevaplar

kirlibeyazkedi
kirlibeyazkedi
seninki de tam bir "bilinmeyen saat uygulaması" olmuş. ne zaman göreceğin bilinmez o çocuğu artık.
esmerfenci
esmerfenci
aynen cok haklisin o kupeli ve yakisikli cocugu ne zaman gorurum bilmiyorum ama insallah bir gun karsilasiriz gene ringde falan
anonim
anonim
merhabalar o gün gördüğünüz kişi hakkında birkaç bilgi daha öğrenebilir miyiz? (giydiği kıyafetler, küpesinin rengi, saç şekli, karşılaştığınız saat vs...)