delpiero
delpiero
kardeşlerim! bi konuda yardımlarınıza ihtiyacım var. şimdi hanım hanımcık, çıtı pıtı, şeker mi şeker bi hanım kardeşiniz var ve ben sizin bu hanım kardeşinize vurgunum. sizin bu hanım kardeşiniz daha önceden delpiero kardeşinizi reddetti. hani diyosunuz ya ' gelin konuşun/gidin konuşun bişey olmaz nolacak sanki...' diye, ha o öyle olmuyo, bi defa reddedilince canı yanıyo insanın, üstüne 2. kez reddedilince o insanın dünyası başına yıkılıyor. neyse ben sizin bu hanım kardeşinize yaklaşık bir buçuk/iki sene sonra tekrar hislerimi açmak istiyorum, adım atmak istiyorum ama... şu kardeşinize bi çözüm yolu. açıkçası tekrar reddedilmekten de kormuyor değilim.

Cevaplar

winniethepoo
winniethepoo
eğer onunla tekrar konusmazsan gelip gecicu bir seymis , unutup gitti falan der. eger konusursan aksini