seyyah
seyyah
bu gece ben de icimi dökmek istiyorum. öyle uzun uzadiya yazmak pek becerebildigim birşey degil ama... aslinda bi konum da yok sadece yazmak istiyorum. kafamda binlerce düşünce var sanki yine karmakarışıgım yani.. 'bi derdin varsa anlat, dinleriz' diyenimiz yok degil aslinda fakat tam da burda anlamsizca durgunlasiyorum. kelimeler yetersiz kaliyo anlatmaya, anlaşilamiyorum. yazarken daha rahatim ama bu da anlasilmam için yeterli degil galiba cumlelerim bi yerde baglaniyo. zannedersem tek engelim zaman... zamanla herşeyin güzel olucagina inancim var artik herşeye ragmen. neyse kendimi aştim ben hepinize mutlu yarinlar güzel insanlar...

Cevaplar

seyyah
seyyah
yok onu paylastirmam:)) pek gorusme imkanimiz olmuyo ya nadiren yani onda da tutup boyle seyleri acamam zaten acsam da yine anlatamycam sacmalarim hep sarpa sarar yani:)