anonim
anonim
sabahın 10 unda kahvaltımı olur gözünü seveyim saat olmuş 1 seni 9 da almam için en geç 8 de uyanmam lazım yarım saat en az yol sürüyo biliyorsun trafik var o saatte zaten seni alcam bi saate yakın gene kahvaltı yeri onun yerine akşam güzel bi mekana gidelim demeyi çok isterdim ama insan sevince bir şey diyemiyo tabiki olur yeterki sen iste diyebildim.. ha bu arada henüz sevgili felan değiliz bi ad koymadık :d

Cevaplar

anonim
anonim
@fikrimuhim ne evi mi cocuk nebyazmisbgormuyo musun boyle okumadan mal mal yorum yazanlara sinir oluyorum!