gozlerlensmi
gozlerlensmi
o kadar uzun bi ismim varki artık sınavlarda ismimi kodlamaktan bıktım yetherrrr.... siz siz olun çocuklarınıza uzun veya iki isim falan vermeyin. kızlar siz de soyadı uzun olan erkeklerle evlenmeyin.

Cevaplar

sarisincocuk
sarisincocuk
seni o kadaaaar iyi anlıyorum ki arkadaşım.hastanelerdeki küçük ekranlarda ismim alt yazı gibi geçiyor ahahaha :d
gozlerlensmi
gozlerlensmi
millet 5.soruya geçiyo ben hâlâ ismimi kodluyo oluyorum. bi kaç harf daha uzun olsaymış sıpmıycakmış zaten 😀
sarisincocuk
sarisincocuk
senin yine iyi benim ona da sığmıyor 😂
bitchy
bitchy
o beni sevse ben onun soyadina kurban olurum yaaa ne olursa olsun
sarisincocuk
sarisincocuk
@bitchy çok merak ettim soyadı ne ya ahaha :d
bitchy
bitchy
ifşa yasak soyleyemem :d ama.zaten soyadi çok güzel
gozlerlensmi
gozlerlensmi
bişey oğludur kesin 😁 bitchy
sarisincocuk
sarisincocuk
bir tek onda var o soyisim ya doğru :)
dakoh
dakoh
üç ismim var ağlasam mı ?
gozlerlensmi
gozlerlensmi
benim iki ismim var soyadımda birleşik isim ama...oğlu değil allahtan böyle yaşıycaz artık 😁
zeyna
zeyna
hep özenmişimdir 2-3 ismi olanlara :d boşuna dememişler herkes ulaşamadığının delisi oluyor diye :)
sarisincocuk
sarisincocuk
@dakoh ahahahahahhaa beterin beteri de varmış :d
gozlerlensmi
gozlerlensmi
yoookk ben ismimi çok severim gerçekten ama sınavlarda bi gına geliyo zeyna