anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
sınıftaki bütün erkeklerle hatta bütünnn yakışıklı erkeklerle kanka olmak da benim gizli yeteneğim galiba. hiç sekmiyor da arkadaş. kimle konuşmaya başlasam ertesi gün kanka demeye başlıyorlar. hele bitanesi kardeşim demişti o en dehşet verici olanıydı. galiba benim alnımda kanka yazıyo. ilerde medeni durumuma da kanka yazdırıcam.

Yorumlar

themuallim
themuallim
1 yıl
ahahhaah sen dünyaya kanka olmaya gelmişsin hshddhdh
poseydon
poseydon
1 yıl
hayirli olsun kanka😀
hipokratinyegeni
ya işte onlar sana kanka gözüyle bakıyomuş ama sen pek o gözle bakmıyorsun sanırsam :d sevgililerin kıskanmasına sonuna kadar hak veriyorum ya. boşuna dememişler kanka ayağı g*t ayağı diye :d
kirlibeyazkedi
pardon kankalik tuşum açık kalmış nereden kapatıyorduk ? İngilizce misin sizde çok değişik tipler var.
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@hipokratinyegeni niye öyle dedin ki şimdi ben kankalarıma o gözle hayatta bakmam. yeni tanıştığım ve o gözle baktığım insanlar kanka diyor lütfen farklı şeyler bunlar😂
dorttebirhukukcu
doctorcuğuuum arkadaşın da dediği gibi kanka ayağı g** ayağı, olur yavas yavas bi seyler 😂😂
anonim
anonim
1 yıl
uzgunum ama erkekler begenmedikleri kizlarla yolu kapatmak icin kanka kardes olur :(
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@kirlibeyazkedi yok ben gayet türkçe okuyorum.
themuallim
themuallim
1 yıl
yeni tanışıp o gözle baktığın insanlar mı?😂 sülü? hsshddh
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@themuallim mahremiyetimizi dökme ortalığa kanka ben sana miye**is diyo muyum 😂😂😂😂
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
saol be anonim bi darbe de sen vur 😂😂😂
dorttebirhukukcu
anonim_bay bence tamamen doğru diyemeyiz buna şimdi, çünküü bu kankalığı alıp yürütenleri de biliyoruz. bir kısım arkadaslar bunu yakinlasma araci olarak kullanabiliyor ki dogrusu o bence. lönk diye sevgili mi olunur öyleee 😂😂😂
themuallim
themuallim
1 yıl
seni gebertirim!😁
onumarkamsobee
ula kim kanka dediği kişiyle sevgili olmak ister? benim bildiğim kanka demek kardeşimsi bir şey. yok anam ben istemem.. sana da geçmiş olsun anewdoctor.. İşin zor. gerçi çoğu kanka diyip dönüyor :d
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@dorttebirhukukcu ağzına sağlık. yürü be kim tutar seniii 😂😂
anonim
anonim
1 yıl
uzulme lan :d dhf'dayim bir ara tanisalim. en kotu ihtimal kanka oluruz 😂😂
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@anonim_bay düşünücem bu önerini saol 😄
hipokratinyegeni
@kirlibeyazkedi ben ingilizceyim bizde mi var ilginç tipler :d
bylazim
bylazim
1 yıl
kanka ayağı göt ayağı kusura bakmayın da 😁
themuallim
themuallim
1 yıl
hahahaha @anonim_bay benim e niv daktıra hep söylediğimi sen de söyledin,yalnız değilmişim!😂
dorttebirhukukcu
onumarkamsobee kanka bana pek samimi gelmeyen bi sey, cunku herkes herkese kanka diyor, adam adini bilmeden kanka napiyon diyebiliyor bazen. o senin dediğin şey dostluktur ve genelde birbirinize isminizle seslenirsiniz. seviyeli bir sekilde baslar ve oyle devam eder. bu kanka soylemi karsi cinsle olan iliskileri vıcık vıcık eden bi sey 😊
themuallim
themuallim
1 yıl
@oas yok kız,bunun 'kanka'ları ben biliyorum,dönüş olacağını sanmam!:d
gozlerlensmi
gozlerlensmi
1 yıl
ben de bütün erkeklerin bacısıyım. kardeş deme lazım olur de sen onlara. sinir bozucu bi durum iyi bilirim. hatta ben de bununla ilgili bi paylaşım yapmıştım
blue
blue
1 yıl
biz dünyaya hayırlı olsun kardeşim demeye gelmişiz fazla takılma bro :d
database
database
1 yıl
mühendis kankalar edinmek istiyorsan çekinme yaz :d
onumarkamsobee
muallim valla yok ben kanka manka demem. sevmiyorum o kelimeyi ya. bro diyin bana :d :d anewdoctor bana da samimiyetsiz geliyor. ama yine de kanka kelimesini o kadar da indirmeseler iyiydi :d
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
zaten bi gün sınıfın ortasında isyan edebilirim kanka demeyin lan lazım olur diye. tabi daha o aşamaya gelmedim çok şükür 😄😄
themuallim
themuallim
1 yıl
@oas bana hacı diyorlar.:( kötü olan tarafı bir zaman sonra senin de diline takılıyor,düşünsene öğrencilerime "anlıyon mu hacı?" dediğimi.iyyk :/
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@themualiim benim kankalar ebedi valla doğru söylüyosun😕
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@database yok ben almayayım zaten tıpçılar yetip artıyo.😂
anewdoctor
anewdoctor
1 yıl
@onumarkamsobe aynen öyle gelen geçen kanka diyo. benim de ağzıma takıldı. geçen gün anneme kanka dedim. valla dram😂
onumarkamsobee
dramın alası kızlar bu :d ben de geçen gün tam bro diyordum birilerine. burada dilime dolandı. kanka kelimesi de dolanmıştı. ağlamak istiyorum :/ öğrencilere hacı mı diyeceksin muallim? benim çocuklarımı okutma :p
themuallim
themuallim
1 yıl
@eniıvdaktır benim uykum geldi,gidiyorum vallahi.haadi iyi geceler hepinize,paralel evrendeki kendime de selam!😁
themuallim
themuallim
1 yıl
@oas özellikle senin çocuklarına itinayla diyeceğime emin olabilirsin😂
onumarkamsobee
herkes gidiyor ben yine kaldım :( :d İyi geceler muallim. çocuklarımı okuluna göndermeyeceğim :d :d gelme benim olduğum yere hıh :p
themuallim
themuallim
1 yıl
gidemedim.:( neyse en azından en son söyleyeceğim şeyi peşin peşin söylemiş oldum😁 ben bu gidişle zaten atanamam ahhaha ama özel ders vs. verirsem yaktım çıranı haberin ola!:d
themuallim
themuallim
1 yıl
uykumu kaçırıp gittin oas..........dıktır hınım zaten insanların ona kanka demediği 35.rüyasında.:/ neyse gittim ben.
onumarkamsobee
buradaydim muallim de odevim vardi be guzelim:/ iyi uykular:d