lepremses
lepremses
1 yıl
cünüp müyüm lan ben? 😃 o yüzden mi işim rast gitmiyo? şans bana gülse dişleri dökülürdü net. çılgınlar gibi başvuru yaptığım hiç bir yer olmayınca bende ölüm orucuna yattım. sadece yaşayabilcem düzeyde gıda tüketiyorum. hem kalori almıyorum hemde artık üşendiğim şeyleri yapmama gerek yok. sinirimi bozanda hala pozitif olmam. bazen aynada kendime:"olum bu ne rahatlık ağzına s.çalar senin şu sıfata bak, hala sırıtıyo şebek" falan diyom onda da 5 dakka sürmüyo sinirimin gecmesi 😃

Yorumlar

poseydon
poseydon
1 yıl
bunlar le premses olmandan. tarihin gecmis olmasin senin. şaka bir yana dikkat et kendine
lepremses
lepremses
1 yıl
tarihim geçse yine bi gideri var poseydon beni rafta unutmuşlar da fosil olmuşum gibi bi hayat..
poseydon
poseydon
1 yıl
bende de var bu aralar o tarz bir hissiyat. kurtulmanin bir yolunu ariyorum. buldugum zaman sana da söylerim.
lepremses
lepremses
1 yıl
kurşun dökütelim 😃 üstüme üstüme yağsın kurşunlar korkkmuyorum 😃
poseydon
poseydon
1 yıl
bir trinity doğuyor.😀😀
hulogg
hulogg
1 yıl
ne başvurusu bu ? ona göre cevap verecem.
anonim
anonim
1 yıl
önce bi abdest al 😄
lepremses
lepremses
1 yıl
poseydon dişi terminatör ben 😃 huloo formasyon belası 😃 ano abdest tamamda ekmeğe falan mi bastimda belamı buldum bilemedim 😃
hulogg
hulogg
1 yıl
la bırakın örtmn olup napcanız yaa.. alma frmsyon falan ben sana bakarım, kır dizini otur evinde
lepremses
lepremses
1 yıl
dizimi kırmadan otururum ben 😃
hulogg
hulogg
1 yıl
benim için sıkıntı yok :)