egoistpanda
egoistpanda
2 yıl
aloo!evrene dogru mesaji yollayamiyor muyum ben yoksa hatlar mi karisiyo orda nedir yani?hocam artik gelicek mi biri platonikte olsa gelsin.dogru kisiyi beklemekten gına geldi.üniversitede de çikmazsa karsima biri agzimin ortasina kurekle vurup bayiltin diri diri gomun beni o saatten sonra hic cikmaz.

Yorumlar

Barışçıl
Barışçıl
2 yıl
valla dostum çevreni değiştirmeyi, yeni arkadaşlar edinmeyi dene? kurslara atölyelere falan katıl? etkinlik kovala? İlla denk gelecek diye bir kural da yok tabi. olasılık hep bunlar.
poseydon
poseydon
2 yıl
aradığınız evren şuan başka birisiyle görüşüyor. lütfen hattan ayrılmayınız.
anonim
anonim
2 yıl
ohaaa bi benim sanıyorum valla bende senin gibi plotonik bile olsa razıyım. artık biri olsun yetrki
egoistpanda
egoistpanda
2 yıl
@bariscil artik hic olmadi oyle yapicaz ne yapak.
@poseydon hep mesgul hep mesgul :/
@anonim_bayan degil mi artik yeter yani