gozlerlensmi
gozlerlensmi
kızlar genelde prensesler gibi uyur, sevdikleri adam onu uyurken görünce daha bi sever bu güzellik karşısında ama ben afedersiniz hayvan gibi uyuyorum. gözde uyku bandı nedeeenn çünkü gözlerimi tam kapatamıyorumda ondan içeri ışık giriyo sanırsınız içime cin kaçmış gözümün akı görünüyor yani. neyyseeee gözleri uyku bandıyla kapattık diyelim ya ağzım? bi karış açık uyurum burnumda bi sorunmu var çözemedim yani kapatamam hiç ağzımı tabi ağzımdan çeneme doğru akan salya da olmazsa olmazım. İşte bu yüzden hiç bi erkek beni uyurken izleyemiycek 😴 ben her sabah bok yemiş gibi uyanıyorum ama sizlere günaydınlar olsun....

Cevaplar

onumarkamsobee
onumarkamsobee
ya hayal et deme zaten hayal ettim. hala gözümün önünden gitmiyor. :d gerek yok bence de. yakında ne yazılır bilmem ama yazilana da sasirmam:d