ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
ne zamandı hatırlamıyorum ama okulun 2. 3. haftası gibi saat 6-7 fen edebiyat duraginda gördüğüm, ringde bana yer verip benimle konuşmaya çalışan fen edebiyatta olan adidas çantalııı. unutmadım ha bilesin. 😑

Yorumlar

poseydon
poseydon
2 yıl
henüz müge anlı hizmeti baslamamistir sitede. pek yakında o da olur😀
anonim
anonim
2 yıl
ağır "yalnız"
texas1616
texas1616
2 yıl
beni dion heral
bariscil
bariscil
2 yıl
üzerine aylar geçti be canısı. o çocuğu takip ediyorsan tekrar görüyorsan neyse de, aylar önce gördüğün adamı nasıl bulacaksın? ha bir de tesadüfe gel ki adam omü dedikodu kullanıyor olsun.
sadman
sadman
2 yıl
sen patolojiden misin kod adin da "hihi"
database
database
2 yıl
çanta turuncuysa benimdir lakin fen edebiyatta değilim
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
valla tanıdı sadman helal olsun.
sadman
sadman
2 yıl
tanidim da birincisi seninle konusmaya calismadim sadece yer vermek istedim lakin sen tesekkur ederim diyip oturacagina 3 yasindaki cocuk gibi "igh igh." diyip basini sallayinca gicik oldum espiri yaptim arkadaslarin bile güldü iyi hatirla 11.50 :)
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
birincisi ben teşekkür ettim sen duymadın, ikincisi arkadaşlarımla indiğimiz zaman onlar bu olaya güldü ve orada bilmediğin başka bi olay vardı :)
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
ama yine de güzel gündü
sadman
sadman
2 yıl
evet guzel bir gundu ☺nasil bir olay vardi anlatta bilelim ☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
farklı hesaplar vardı yolunda gitmedi diyelim 😁 o yüzden biraz gülünç oldu 😉
sadman
sadman
2 yıl
hesabin sonucu bendim yani ☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
yani bi nevi öyle gibi gibi, işte hesap uyuşmadı ☺
sadman
sadman
2 yıl
hanginiz begendiniz beni ☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
hanginiz derken 😂
sadman
sadman
2 yıl
sen mi begendin ☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
şimdi beğenmek değil asıl konu sadece akılda kalmak diyelim.
sadman
sadman
2 yıl
zaten o gün aklinda kalmadiysa baska hicbir gun aklinda kalmazdi ☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
heh aynen belki de bunun için kalmıştır 😑
sadman
sadman
2 yıl
baska bir acidan kalmadi yani neyse ☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
imm şey mırın kırın, kem küm desem yine gülersin, yani ne bileyim ya kaldın öyle 😯
sadman
sadman
2 yıl
gulmem soyle ☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
dediğim gibi işte ya falan filan ☺
sadman
sadman
2 yıl
anladim hayirlisi☺
ikiyeonkala
ikiyeonkala
2 yıl
hayırlısı bakalım ☺