parasetamol
parasetamol
kütüphane günlükleri-13...kütüphanede birbirine çok benzeyen iki kişi var.bugün fark ettim farklı kişiler olduklarını.biri arkadaşının kafasını kolunun altına sıkıştırmış şakalaşıyordu.sonra digeriyle merdivende karşılaşınca aklım başıma geldi.yoksa,yoksa siz kardeş misiniz ?.. bi de ingilizce çohh hojdur ema benana ..ingilizce ders çalışan arkadaşları kutluyorum..1 2 3 tıp... bide sürekli karşıma bozuk çay kahve makinası çıkması tesadüf olamaz.içeçeğimiz 1 bardak kahve onuda burnumuzdan..neyse.insan ufak şeyleri dert etmemeli.koşturacak bir şeyleriniz varsa zaten önem veripte dertlenmiyor insan ufak sıkıntılarla.aklına bile gelmiyor çoğu şey.....şunu da eklemek istiyorum..limanda gemi bekler gibi halim var.o gemi gelmiyeçek.muhtemelen gemi hiç olmadı.burasıda liman degil..bugün derste karın lapa lapa yağışını düşünürken kendimi gerçekten kışta buldum.kar taneleri çok fazlalar.önümü göremiyorum.elim ile siper ediyorum gözlerime...o anda kendime geldim derste oldugumu farkettim .beyin çok mükemmel bir organ diger hepsi gibi...

Cevaplar

hiperkrat
hiperkrat
özleyeceksin haberin olsun ;)
parasetamol
parasetamol
d-2 yi mi ? tmm bende üstü kapalı konuşurum ama neden neyi özleyim.
hiperkrat
hiperkrat
tamam tamam pes :d yok bi'şey. senden fenaları da varmış dimi :d
parasetamol
parasetamol
fena mı ? dedi ki öyle degil.çıkardı gözlüklerini saçlarıyla oynadı.dedim bırak şu saçlarını.parmaklarında yüzük kolunda bileklik.cıkardı hepsini.hiç sabit degildi elleri.ya bileklikle oynuyor ya saçlarıyla.siyah mı siyah gözler.hayır.bn senin dilinde bilmiyorum ezgileri.anlamıyorum.
hiperkrat
hiperkrat
İtirazım var hâkim bey. tam ciddiyetle yorumu okuyup anlicam "parmaklarında yüzük kolunda bileklik" kısmına gelince kafamın içinde oy oy emine'm nedir bu güzellikler çalıyo.. sonra bi gülme bi gülme, başa dönmek zorunda kalıyorum 😓
hiperkrat
hiperkrat
pusuya yatma yani ;) mekana haftaya geleyim, oyunu konuşuruz madem.
hiperkrat
hiperkrat
ne mi zaman demiştim?
hiperkrat
hiperkrat
haber mi vereceğim? tamam tamam uzatmıyorum. henüz bi zamana karar vermedim. haber veririm demişsem veririm o iş bende.