onumarkamsobee
onumarkamsobee
sen sabaha kadar uyuma bir gece öncesinde. sonra da uyanama derse. ki zaten uyanmamak amaci ile yatıp uyumuştum. sonra seni arasınlar. çünkü gitmen gereken bir yer oldugunu da unutmussun. kalkip acelece oraya git. arkadasin arasın oradan onunla alisverise git. biliyor musunuz, vücudumu seviyorum. sağ olsun bana zorluk çıkartmıyor kiyafet seçerken. sonra sen tam böyle alisveristeyken bilgisayarciya ugrayacagini hatirla. bu da yetmezmis gibi baska bir arkadasin arasin ve senin bir sey yapacagini hatirlatsin. çünkü sen bunu da unutmussundur. hemen bir de onu halletmek lazim gelir. ve halledilir. sonrasinda ise yine bir kot arayisi baslar arkadasa. oradan bilgisayar. ve tabi ki olmamistir. daha bu gece acilacaktir ve yarina kadar anca bir bilgi verilebilecektir size. kotu falan bulup arkadasin evine gider, yemek yapar ve yersin. tam dinlenecegini düşünürken, bir arkadasin arar ve sanki sen bir seyi unutmussun gibi konusur. panikle "yine ne unuttum ben?" dersin ve evinde oldugun arkadasin bu duruma kahkahalar ile güler. megersem bir sey unutmamissindir ama yine de sana arayip söylemiştir bu. çünkü bundan önce bir de uzaktaki bir öğrenci büyüğün icin bir fotograf bulman gerekir ki bunu da unuttugunu düşünürsün. ama zaten gerek kalmamistir artik ve baska bir seyin fotografini rica eder. aha onu da unutmusum, su yaziyi yazarken hatirladim. a bir de hocanin senden istedigi seyi unutmussundur. yarina kalmistir o da. kisaca ben bugün her seyi unuttum. ve su isler yüzünden de horona gelemedim. gidemedim yani. bu sefer de olmadi rayray.. en son baktigimda, isler bittiginde yani, saat 18.00 olmustu.. bu saatten sonra gidilmez deyip yemege gitmistim alisverise ciktigim arkadasin evlerine. tabi bir de bu evde yemek yerken bacagima bir güzel dökülen cay var. sıcak degildi allah'tan:d cay da iyi geldi ama. yikanir gecer :d ne de güzel bir gün, değil mi? dün gece sabaha kadar neden mi uyumadım? yarım kalan "kuruko no basket" adli bir animem vardi. onu izledim. ikinci sezonunu bekliyorum. gelecekmis. belki de gelmistir.. yurda tek başıma gelmeyi tercih ettim. a bu arada kulaklığımı da dakoh'ta unutmusum. ulan onu unutmamla baslamis sanirim bu unutmalar silsilesi.. yolda kendimle basbasa bir zaman gecirdik gibi bir sey. gerci ona da müsaade etmedi biri ama olsun. artik yapacak bir sey yok. su olay hallolsa da ber sey normale dönse.. iki güne çözülecek kismetse:) neyse işte ben hala yorgunum. bir de beni iki gündür birakmayan bir omuz-boyun tutulmam var. sanırım bu sabahki 3-4 saatlik sacma uyuyusum ile daha da kötüleşti. aksama kadar robot gibi döndüm saga sola. ki bence su anki robotlar baslarini saga sola cevirebiliyordur. vucutlarinin tamami ile dönmelerine gerek yoktur. ama ben su başımı oynatamiyorum gibi bir sey. illa vücudum ile dönmem gerekiyor. geriye bile atamiyorum. yahu ben nasil uyuyacağım? nasil yataktan kalkacagim? sabah kalkmak icin iyi acı duydum.. siz nasilsiniz acaba? unutkan bir oas'tan merhabalar.. bu yasta hafiza kayiplarim basladi :/

Cevaplar

malifalitiko
malifalitiko
göremedim seni zaten anladım mühim işin olduğunu çünkü geçenkine gelemediğin için üzülmüştün. canın sağolsun bi daha kı sefere insallah
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bir dahakine o güne is bulmamaya çalışacağım. bütün zaman olaylari uymadi. is üstüne is çıktı hatta. bu sefer de üzüldüm:/
rhszkdn
rhszkdn
daha fazla unutmak kelimesine küçük kalbim dayanmaz diyip yarısına kadar okuyabildim lakin aynı dertten muzdaribiz be güzelim
ziraahatmhnds
ziraahatmhnds
allah yardimcin olsun valla muhtar zor bi günmüş...
hoyrat
hoyrat
unutmak... bazi insanlarin dualarindan eksik olmayan bi istek. bence arkadaslarina soylemelisin en azindan sana 1 hafta hic birsey hatirlatmasinlar. ama inan bana unutmak buyuk bi nimet olsa gerek . kiymetini bil
onumarkamsobee
onumarkamsobee
rhszkdn unutmak bu aralar hobi oldu. hatta yasam felsefem oldu :/
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ziraahat sağ ol valla. zor muydu bilmem de yorgunluk gidemedi..
onumarkamsobee
onumarkamsobee
hoyrat bazi seyleri unutmak iyi olabilir ama her seyi unutmak iyi degildir. bir seyleri hatirlamak lazim. mesela mutlu oldugun zamanlari.
ziraahatmhnds
ziraahatmhnds
muhtar diyorum ki çay için yaa cay... şöyle güzel demlenmis mazzzooot gibi bi çay... muhabbette varsa dadından yenmez....
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ziraahat cay sevsem icerdim ama yine de sag ol..
ziraahatmhnds
ziraahatmhnds
onumarkamsobe seni az buçuk tanıdığım için fazla cay demiycem... mermiye kafa atmak istemiyorum... bi de her defasinda onur marka mobese diye okuyorum senin nicki k.bakma
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ya ben cay desen ne yapacaktim ki sanki sana? ben o kadar kötü müyüm? :/ oku sorun degil ziraahat.. onu da ekleriz soylenenler arasina:)
ziraahatmhnds
ziraahatmhnds
@onumarkamsobe kötü değilsin ama cidden ben senden korkuyorum... kanun karşısında boynumuz kıldan ince.... saygılar hayırlı geceler...
onumarkamsobee
onumarkamsobee
benden niye korkuyorsun sen ? ben korkutacak ne ettim :d
ziraahatmhnds
ziraahatmhnds
bi korku oluştu bende... elim ayağım titriyo şuanda allah aşkına kapitcam ben bu hesabi yaa ....
ziraahatmhnds
ziraahatmhnds
@onumarkamsobe ben bugün saçmalama kotamı doldurdum lütfen k.bakma.... galiba ben iyi değilim... evet ben iyi değilim... hayırlı geceler saygılar....
onumarkamsobee
onumarkamsobee
gec sen dalgani gec :d
ziraahatmhnds
ziraahatmhnds
@onumarkamsobe saçlamaya devam etcem yapma nolur... ama dalga geçmiyorum o bi gerçek :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
neyin var ki senin?
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bence geciyorsun dalga:d korkmakmis. peh..:d