rhszkdn
rhszkdn
ulan burdaki herkes birbirini tanıyomuş öyle bi duyum aldım. beni inşallah tanımıyonuzdur.

Cevaplar

rhszkdn
rhszkdn
tanımıyonuzdur olum saçmalamayın
dislananmuhendis
dislananmuhendis
herkes tanımıyor tanıyanlar var ama. seni tanıyan olmadığı sürece sıkıntı yok bence. kasılma.
rhszkdn
rhszkdn
ben rahatım güzelimm merak etme sen
dislananmuhendis
dislananmuhendis
İnsallahlik bi durum yok o zaman :)
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
ben herkesi tanıyorum. üyeleri stalklayıp bulmak en büyük hobilerim arasında söyliyim de yani ona göre yazarsınız ahahah
rhszkdn
rhszkdn
yoo var inş beni tanımıyonuzdur nokta
Böyle düşüyor mu?
Böyle düşüyor mu?
''hiç kimseyi tanımıyorum tanıyan varsa yazsın '' okuduğumda aklımdan geçen şey buydu :d
dislananmuhendis
dislananmuhendis
oooo mjollnirden korktum 😄
rhszkdn
rhszkdn
@mjollnir beni tanımıyndur ama yaa ben yeniyim
onumarkamsobee
onumarkamsobee
lütfen ama rhsz. tabi ki de tanıyorum ben. niye her zaman buradayım sanıyorsun? o kadar yorumu boşuna mı yaptım ben? :d
dislananmuhendis
dislananmuhendis
sitemizin müge anlisi tabiki oas 😃
rhszkdn
rhszkdn
@onumarkamsobe yok lan tanımıyondur 😂
rhszkdn
rhszkdn
@odin sen bana atarlısın bu ara ama senin atarın bana sökmez koçum
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bu arada ifşa yasak ahahsfdsf
onumarkamsobee
onumarkamsobee
muhendis tabi ki lütfen ama. kimi arıyorsunuz? kimi bulamadınız? ulan kadın hukuk okudu! aha aynı ben :d :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ruhsuz ama olmuyor böyle... bence sen o kadar emin olma :d
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
yok be hiç işim gücüm olmasa yapabilirdim belki de sitede sadece birini stalkladım bizde yalan yok ahahah
rhszkdn
rhszkdn
yok yaa beni hayatta tanımıyosundur ben kankalarımın yazdıklarını anlarım okuyom da yok onlar burda 😂 @onumarkamsobe
dislananmuhendis
dislananmuhendis
yine müthişsin oasim mesela bir soru bakın nasıl bilcek ejderiyaci neden eskisi gibi yazmiyo 😄
lacivert
lacivert
ilk kayıt olduğumda sitedeki samimiyetten dolayı ben de böyle düşünmüştüm. ama sonra sen de samimiyet kurduğun insanları aslında tanımadığını farkedince buradakilerin de gerçekte tanışmadıklarını anlıyorsun ;d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ruhsuz yanlış anlama ama bence biz kanka olamazdık... cidden yanlış anlama. İşin şakası bir yana, odin gerekeni söylemiş. bir zamanlar sitede ifşa var idi. o zamanlar da tanışmak isteyenler tanışmıştı. bu site sayesinde güzel arkadaşlıklar kuruldu. şu an ifşa yasak. bana gelince. o kadar yorum yaparım ama çoğu kişiyi tanımıyorum. kendi bölümümden olanlar var. onlar da benim kendi arkadaşlarım zaten. bir iki tane de dost dediklerim ile tanıştım. kendim istediğim için o da. yani anlayacağın bu sitede sen istemediğin müddetçe seni ifşa edecek bilgileri kimse toplayamaz. o bilgileri toplayıp gelip sana sen "rhszkdn'sın" derlerse bilemem ama sitenin kuralları gereği en son ifşa yasak idi :)
onumarkamsobee
onumarkamsobee
muhendis damardan girme :d adamın işi gücü vardır. finaller geliyor bacım :d ve ayrıca daha dün yazdı :d
hellboy
hellboy
ben kimsey, tanımıyorum kimsede beni tanımıyor en güzelide bu bence :)