bu_hesap_silinmistir
aptal gibiyim tüm gün bi kaç saat okula gitmek dışında yataktan çıkmadım, hunharca uyuyorum. sanırım günübirlik depresyona girdim... İşin tuhaf yanı sebebini de bilmiyom beynim rahatladı hiiç bir düşünce yok :d

Yorumlar

worlaq
worlaq
1 yıl
nasıl başardın bunu yalvarırım anlat bana ??
bu_hesap_silinmistir
ahahah valla nasıl başardım bende bilmiyom en son dün bi sinirlendim sonra kendime kızdım bi konudan. uyuyup durdum şimdi de böyleyim hissizleştim bence sen de uyu :d
worlaq
worlaq
1 yıl
hayır uyumuyorum gözüme kahve kaçtı :d
bu_hesap_silinmistir
ahahahahah o kahve bi ben de işe yaramıyo herhalde her türlü uyurum :d
worlaq
worlaq
1 yıl
bana da etki etmiyo kahveyi içsemde içmesemde uyuyamıyorum :/
bu_hesap_silinmistir
o halde bi doktora görün derim bi insan nasıl uyuyamaz bu çok acıklı bişey...
onumarkamsobee
ula ben 2 bucuk saatlik uykuyla duruyorum. o uykudan bana da göndersene:d nasil becerdin sen bunu? :d
bu_hesap_silinmistir
al uyuduklarım senin olsun ben de yeniden uyuyabileyim uyuma kapasitemi yanlış saatlerde doldurmuşum :d
onumarkamsobee
ohooo sabah yine millete mi patlayacaksin sen simdi 😋
bu_hesap_silinmistir
yok düşündüğüm gibi olmadı kimseye patlamadım. mazlumlaştım bu defasında :d hem uykusuzken sinirli olmam ki ben sadece sinirlenip düşünmekten uyuyamazsam günüm kötü geçiyo
onumarkamsobee
simdi sinirlenmeden mi uyuyamadin yani? :)
bu_hesap_silinmistir
evet sinirliydim ondan uyuyamadım olayı yanlış anladınız :d
onumarkamsobee
yo simdi mi sinirden uyumadin sen? :d
bu_hesap_silinmistir
yok be şimdi uykum doldu ondan uyuyamıyorum yoksa gayet mutluyum şuan :d
onumarkamsobee
a iyi o zaman :d bana ninni soyler misiiin:p saka bir yana da hava soguk ya:d
bu_hesap_silinmistir
bazen psikopat olduğunu falan düşünüyorum biliyo musun ahahah ne biliyim içerde olduğum için havayı pek umursamamıştım soğuk olabilir evet :d
onumarkamsobee
la kizim su ninni istegimle ne psikopatligi? olsam olsam melekim ben meleeek asfdhhg carpilacam simdi:d ben de aslinda icerdeyim ve terledim ama soguk yani :d
bu_hesap_silinmistir
hı hııı tabii ki öylesin ahsak valla sabah çok sıcaktı şimdi soğukturda :d neyse seni düşüncelerinle baş başa bırakıp siteyi terk ediyorum beş bölüm dizi izledim yeter bilgisayarı kapıyayım artık :d