anonim
anonim
burda bi kızla sahile çıkıp çekirdek çitletemedik ne bilim sohbet muabbet edemedik böyle şeylerin olması için illa sevgili olcakmışız gibi bi kaide var sanki valla boşa geçen zamana acıyorum finallerde başlıyo zaten

Cevaplar

onumarkamsobee
onumarkamsobee
portakal valla bu sanirim hatali nick girmis 😂 ya da tercihleri farkli saygi duymak lazim... ya da sahil olayini sanki sadece kiz-erkek yapiyormus algisindan bunalmis. ki bunalmissa hakli. niye iki kiz yapamasin la? sonra diyorum ki gece gece iki kiz sakat olur.. bosa gecen zaman? ulan vizelerim geldi catti daha ben calisamadim:(