yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
bir anne düşünün ki sosyal medya çılgını... günümüz annelerinin en büyük sorunu bu galiba ama benimki apayrı bişey yaa, facebook kullanmama sebebim kendisi. şimdi bide İnstagrama sardı sürekli gittiği yerlerin ,yaptığı yemeklerin, içtiği kahvelerin, aldığı süs eşyalarının fotoğrafını paylaşıyo yakında burayı keşfedecek diye çok korkuyorum...

Cevaplar

onumarkamsobee
onumarkamsobee
benim annem sadece dizi izler :d teyzem ve babam ve babamin kardesi gibi gördüğü adam ve onun enistesi ve babamin dayisinin kizinin kocasi beni genelde takip eder sosyal hesaplarda. hep yakalanirim:d
malifalitiko
malifalitiko
İyi fikir aslında, samsun'dan bi kaç annemiz burayı keşfetse kesin iyilik melek'leri olurlar. entry paylaşırız açız ev yemeğine hasretiz diye sonra teyzeler yorum atarlar adres ver yavrum diye 😇
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
annem dizileride takip eder o arada iki üç paylaşım yapar ve ayni anda teyzemle görüntülü konuşur çok fena bağımlı :d sosyal medyada yakalanmak çok fena bişey:d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ohoo ben valla twitterda takip etmiyorum, ettirmiyorum. edeni engelliyorum 😂 seninki cok yönlü😂 benimki tek bir uere sabit kalir hep :d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
en iyisini yapmışsın valla 😂 keşke benimkide tek bi yerde sabit kalsa, benim tüm akrabalar internet bağımlısı 😂
onumarkamsobee
onumarkamsobee
rayray harikasin ama o zaman burada da icimizi dokemeyiz 😂 yuzyuze valla akrabalari engelledim 😂 bir instagrama bir de faceye izin verdim resmen 😂
portakalkabugu
portakalkabugu
@yuzyuzeykenkonusuruz bu isim bir grup ismi bilerek nick olarak sectigini dusunuyorum dogru mu?
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
malifalitiko güzel fikirmiş aslında ev yemeği pasta, börek, çörek yapıp adrese yollarlar baya dua alıp bol bol sevap kazanırlar :d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
portakalkabugu evet grubun hayranıyım diyebilirim nickim ordan geliyo 😊 oas annenler burayi ele geçirse neler olur düşünemiyorum bile :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
anneme ben burayi söyledim. hatta nickimi de söyledim. anne dedim böyle böyle bir yer var, cok eglenceli. dedigi sey: "onlara takilip ders calismiyon demi? otur dersini calis. cok takili kalma." :d yahu sarma sararken falan anlatiyorum ben burayi. annem unutur. girmez de teyzeme anlatirsa, teyzem usenmez nick alir, gelir beni bulur:d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
her üyenin annesi bi nick alıp gelirse yandık zaten aşk itirafı yapanların altına yazarlar o kız evlenilcek kız değil gel sana bizim mahalledeki şu kadının halasının komşusunun kızını yapalim diye sitede yanlız insan kalmaz valla 😂
portakalkabugu
portakalkabugu
ben de cok begeniyorum. son feci bisiklet, kac canim kalmis, halimden konan anlar, acik secik ask bandosu.. ve daha niceleri. herkes bilmez. medya ve ergenler bunlerdan bahsetmez. ama guzel patlatir gitari da aklinida :)
onumarkamsobee
onumarkamsobee
portakaal ama ben ergen degilim ve bilmiyordum. burada öğrendim... yuzyuze valla benimki gelir herkese firca ceker gider:d daha dogrusu izler izler, sonra bana whatsapptan yazar. "oas sen niye böyle seyler yaziyorsun?" :d benimki derken teyzem. :)
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
portakalkabugu daha önceki yazılarımda da yazmıştım zaten son feci bisiklet , yok öyle kararlı şeyler , adamlar... bu tarz gruplar bana türkçe müziği yeniden dinleten gruplar şarkıların sözleri zekice yazılmış bana göre her dinlediğimde farklı konulara deginiyolar çok hoşuma gidiyo. ama malesef çevremde pek dinleyen yok böyle dinleyenler buluncada seviniyorum :d
portakalkabugu
portakalkabugu
ergenden kastim genel bir kavram degildi aslinda. malum ergenlerin dinledigi her sey zaten populerdir. yani bunlar populer olmayanlar. bunu kastetim.
portakalkabugu
portakalkabugu
ben de dinleyenler gordukce aaa biz benziyoruz diyorum. ama suan bir elin parmaklarini gecmez bu sayi 😊😊 son feci bisiklet fanzin vardi.
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
oas herkes için hayırlısı burayi öğrenmemeleri hatta başka üniversiteden gençlerde öğrenmesin biz bize çok güzeliz ☺
onumarkamsobee
onumarkamsobee
portakal ciddi degildim. yani nasil desem alinmadim. anladim gibi seni:)) yuzyuze bilse bilse paü ve sinop biliyor:d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
game of'u ben de izlemedim:d aclik oyunlarini da izleme. seno filmi yerin dibine gömersin odin ve tweety erkekmis diyip yarami desme:d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
portakalkabugu aynı müzikleri dinlediğim insanları bulunca sahiplenesim geliyo senide çok sevdim 😊 oas onlarda bilmesin omüluler olarak burda mutluyuz biz :d odin popüler kültüre bende karşıyım herkes bi şeyi dinliyo izliyo diye onu izlemek dinlemek okumak zorunda değilim ben aslında kimse değil ama toplumu o yöne çekiyolar malesef bu arada sen niye tweety'den nefret ediyosun ki çok sempatik bence "bi kedi gördüm sanki" 😊😊
onumarkamsobee
onumarkamsobee
oas biz onlarin sitesine gidip bizim nicklerden almasinlar diye nick aldik:d nasil bilmeyecekler:d ben hala oradaki köpeği tutuyorum. ismini unuttum ama onu seviyorum ben :d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
kedici olduğunu bilmeyen mi var odin o zaman tom ve jerry'de kimi tuttuğunu hiç sormuyorum bile ama tweety'nin yeri bende ayrıdır küçükken sadece onun kafasının olduğu bi çantam vardı ondan laf söyletmem ama kuş ve kuş türlerinden ölesiye korkuyorum tabi oda ayrı bisey 😄
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
bu tweety neymişte benim haberim yokmuş yaa şuan kendimi tweety 'i kurtaran büyük anne gibi hissettim çok korudum kuşu 😄
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
aslında haklısın be odin kedicikte boğazının derdinde , büyükannede şemsiyeyle kafasına kafasına vuruyo hep çok acılar çekti zavallım :d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
o kedi o kuşu yemezse bu besin döngüsü nasıl dönecek dünyada kuş nesli çoğalır kedi nesli azalır valla yazık bu kediye bende kedici oldum bak kesinlikle #direnkedicik 😄
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
yoldaşız tabi odin ama sadece kedilere değil tüm hayvanlara dediklerin yapılsa dünya daha yaşanılır bi yer olur bundan sonra ortalıkta "keeeediiiii" ,"köööpüşşşş", "kuuuuuş" diye dolaşcam beni görürseniz deli demeyin 😄 özellikle cumhuriyet meydanında kuşlara doğru koşasım var ama uçarken yüzüme çarparlar diye korkuyorum 😂😂
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
küçük şeylerden zevk aldıkça mutlu olmak çok kolay allaha şükür mutluyum da :d korkularımi yenersem yapicam mutlaka bi gün 😊
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
kedilerin üstüne seni yicem diye gittiğim zamanlar olmuştu beni görür görmez kaçar o zaten ,ben kuşlardan korkuyorum üstüme doğru uçarlar diye :d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
en korktuğum hayvandır kendileri o yüzden kuşa bulaşmamak en iyisi galiba :d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
İsteyerek olmasada bi göz oyma var yani oooo yok canım ben almim o zaman :d
yuzyuzeykenkonusuruz
yuzyuzeykenkonusuruz
İlla gözüm oyulsun yani sen onu istiyosun anlaşılan, hani yoldaştık. gözüm kiymetlidir benim odin :d