anonim
anonim
bugun seni sordular sustum daha doğrusu dilim varmadı unuttum demeye bile.. oysa onlar ne kadar da emindi çoktan unuttuğuma.. içime öküz oturmuş gibi.. sanki sana dair konuşmak için ağzımı açsam hıçkırıklara boğulacak gibi hissediyorum.. yıkılıp bir daha kalkamayacak gibi..susuyorum ve hasretinle yasamayi ögrenmeye calisiyorum.. neden etrafimdakileri görmüyormuşum sans vermiyormusum falan.. geberiyorum lan hasretinden. bazen yanimda yurudugunu hayal ediyorum o bile avutuyor sanki ama üsüyorum biraz.. bu bogazimda sozleri düğümleyen etrafi degersiz kilan hayati bu kadar anlamsizlastiran yoklugun olmali dimi.. çünkü bi tek senin adini anamiyorum ve adinla ayni anda bir kelimeyi.. yazarken bile sel olan gözyaşlarımı durduramiyorum ama allah biliyor ki çok özledim be vicdansız.

Cevaplar

zioncreed
zioncreed
vicdansız jojuk :) o zaman ebru gündeş - gel vefasız gel vicdansız sana gelsin ;)
anonim
anonim
vicdansız tamam da jojuk ne ya komik jojuk ;) :d @zioncreed sarki icin tesekkurler bende sana bi tavsiye vereyim o zaman giden döndüğünde artık giden kisi degildir. benim özlediğimin gelme ihtimali yok yani ;)
zioncreed
zioncreed
geçmişi getiremezsin bu doğru ama tekrar yaşayabilirsin. senin elinde olan bir şey.. var mı yaşanmışlık yüzünde, yoksa sıkıntı.. özlediğin bu kadar belli ama o ne düşünüyor bilemezsin..
anonim
anonim
tekrar kimle neyi yasayacaksin hayatina bile almak icinden gelmiyorken. bide sevmedigim insanlarin veballerini mi alayim. o sevmiyor onu biliyorum @zioncreed