anonim
anonim
bugün yaşam merkezinde izdivaç programındaki bayanın sesiyle playback yaparak söyleyen bendim. ama bazı arkadaşlar kendi sesim sanmış. bu sadece eğlence amaçlı yapılmıştır. yine de rahatsızlık verdiysem kusura bakmayın 🙏😂

Cevaplar

anonim
anonim
canın sağolsun kardeş
lanarnanta
lanarnanta
sen horon falan da tepiyodun zbzvcznxnx
anonim
anonim
karadenizli olunca böyle oluyor kanımda var sanırım sjsjssk
lanarnanta
lanarnanta
ne dersuuunn.bir dahaki canli muzikte sarkiyi ben soylicem sana da bi evlenme teklifi eder horona geceriz ajajajxbxbxn
anonim
anonim
@lanarnanta gelinlik giyip geleyim sende damatlık giy gel jssjsjjs
lanarnanta
lanarnanta
ne zaman ki bi dahaki.sali aksami gel ajajsjnznx
anonim
anonim
ozguveninden dolayi tebrik ederim :) cok guzeldi :)
lanarnanta
lanarnanta
sali günü insallah sjsjsjj.silahsiz gelme ndndndj
anonim
anonim
ya ahahaha anlastik sali gorusmek uzere 😂😂💪 @lanarnanta