muallim
muallim
1 yıl
babam bu akşam da tv nin karşisina kurulmuş maçini izliyodu ama benim dizim vardi diğer günler tmm ama bu akşam izin veremezdim😃planim telefona televizyon kumandasi indirip caktirmadan kanali degistircektim.o geri açacak ben ise geri degistircektim sonunda da babam sinirlenip gidecekti😃kumandayi indirdin ama basiyorum basiyorum açmiyo ya gicik uygulama internetimi yedigiyle kaldi😡bi de iki kumanda indirmiştim😂neyse bi şansimi deniyeyim dedim "babaaaaaa star da yabanci film var vurdulu kirdi aksiyon filmi bi baksana " babam açti veeee hani kiz yabanci film dedi😂😂"ama babaaaaa bu da vurdulu kirdili şu kadini öldürmeye çalisiyolar peşinde adamlar var aşiret filmi babaaaaa" veee sonuç babam şu an yakmis sigarasini dizi hakkında yorumlar yapiyo reklamlar da bile degiştirmiyo kanali😂nese gidip misir patlatayim diziyle güzel gider...saglicaklaa✋✋

Yorumlar

onumarkamsobee
abov göç zamani. bugun muydu o ya? :/ neyse artik. tekrarini sey ederim ben :d iyi seyirler. :d
blue
blue
1 yıl
yok abi bu kızlardan korkulur :d
onumarkamsobee
ayrica deseydin benim telefonu verirdim. bende kendiliginden var o uygulama. babam hep ustumde uygulardi 😂
muallim
muallim
1 yıl
hahahaaa doğru dedin @blue aklimiza koyunca yapiyoruz😃çok da korkmayin ama huyumuza gidilince gayet sevimli oluyoruz😝😃
muallim
muallim
1 yıl
evet göç zamani güzel film yapmislar ilerleyen bolumler de saçmalamazlar inşallah @onumarkamsobe
muallim
muallim
1 yıl
himmm lg sanirim 😃haftaya sana gelirim verirsin unutma sozunu😉@onumarkamsobe
onumarkamsobee
olabilir. kendime yedek telefon bulabilirsem 😂
muallim
muallim
1 yıl
benim s3 ü veririm sana😁mini degil bak onu belirteyim😝düşundum de haftaya büyük ihtimal yurtta olurum.hadi yineiyisin@onumarkamsobee😃
onumarkamsobee
ahaha kurtardik desene de ben su an carsambadayim zaten 😂😂
muallim
muallim
1 yıl
ben yurtta bu uygulamayi kullanirsam linç edilirim telin sende kalmasi benim sagligim açisindan daha iyi😂oas