hayirlisi
hayirlisi
1 yıl
geçen burda bir yazı gördüm." çok acı cekiyorsunuz. daha gençsiniz yaşınız kaç? yazık değil mi? yaşamaya değer" tarzındaydı ama internetim bitecegi icin bir sey yazamadim. yaaa işte bunu yapmayın. en illet olduğum insan tipi. yahu sen deyince geçmiyor zaten neyine gerek ayrica senin kelimelerin bize tavsiye mi saniyorsun. eminim bizden daha cok aci cekiyorsun ama cesaretin yok kendine bile anlatmaya, kendini ferahlatmaktan, gosteri yapmaktan baska bi sey degil yazdığın kelimeler. senin orda:" benimde derdim var ama bak başkasına nasihat verecek kadar önemsemiyorum." diye çevreye ve kendine göstermen için bizim acılarımızı küçümsemeye ne hakkın var. kendi ego tatmininden başka boka yaramıyor yaptigin. karşı taraf onu görüp "aaa haklı bu acı cekmeyeyim bari" demiyor. böyle dusunen arkadaslar emin olun bize acimaniza ihtiyacimiz yok. biz acilarimiz varoldukca tecrube edip kendimize en makul cözümü buldugumuzda buna bir gun son verecegiz. ama bu tarz yazılarınız sadece sinir bozuyor. cidden kafada onu bitirecek tavsiyeniz varsa verin ve gecin onu uygulamak karsi tarafa kalmis ya da derdiniz varsa paylasin beraber konusalim ama acımayın. çünkü acimizi çekip buraya yazmamız, sizin saçma" mutlu olmak zorundayız" maskenizden daha cesurca. mutluluk bir zorundalık degil, farkına varın. eğer öyle görürseniz bir gün yorulup daha kronik bir depresyona gireceksiniz. mutlu olursun ya da olmazsın. olay bu. eger zorundayım kipiyle varsa mutluluğunuz bir gün size yük olacak ve hayata küseceksiniz. unutmayın derdinizi kapamaya çalıştıkça açılacak ve bir gün neşeli davranmanın size göre olmadığını bıkarak anlayacaksınız.

Yorumlar

erkegimsiodun
erkegimsiodun
1 yıl
bak şimdi arkadaşım sen nasıl düşünceni yazıyorsan bende yazıyorum sana ve yazdıklarına saygı duyuyorum senin bakış açın senin düşüncen ama bazı söylediklerine cevap vermek istedim ben egoist biri değilim tanısaydın emin ol öyle düşünmezdin benimde derdim var yok değil kendimede itiraf edebiliyorum en yakınlarımada ben onu yazarken beni dinleyin gibisinden yazmadım ve kimseyede acımadım acımak farklı empati yapıp hissetmeye çalışmak farklı doğru diyorsundur belki sizinkilerden büyük dertlerim var ama olsun ben onlarla çok güzel başa gelebiliyorum mutluluğada kendimi zorlamıyorum mekan ortam fark etmeksizin o anki duygumu yaşarım yolda deli gibi gülerek de giderim ağlayabilirim öfkeli şekildr gidebilirim insanların ne düşündüğü umrumda değil hatta şöyle diyim tamam mıyız filmini izlediyseniz orda temmuz diyorki insanların ne düşündüğü ... bile değil diyor aynende öyle benim için
foreveralone
foreveralone
1 yıl
İy:0 ms:2
hayirlisi
hayirlisi
1 yıl
zaten ben sana en yakinlarina onu okudun demedim. benim bahsettigim olay sanki biz boşuna acı çekiyormuşuz sanki elimizdeymiş gibi tavsiye vermen evet belki onu kötü niyetle yazmadın bende sen kötü niyetlisin demedim zaten ama dışardan bakarsan olaya böyle duruyor. bende onu yazdım eğer bir insana üzülüyorsan yazık diyerekten kötü niyetle yazmasan bile onu muhattap biraktigin kisi o kelimeni yanlış anlayabilir. ego olayına gelince egoist olmak farklıdır. ben seni tanimiyorum böyle bi ithamda bulunamam zaten. yaptığın davranıştan bir çıkarımda bulundum sadece. bir yazıdan ne çıkarılabilirse onu yazdım. davranış farklı kişilik farklı sonuç olarak. evet kimsenin ne düşündüğü senin için önemli degildir ama ben eğer bir yerde kendimi de kapsayan bir yakıştırma tavsiye iyilik farketmez görürsem kendimi o olaya dahil eder, düşünmemi savunmam gerekiyorsa da bunu yaparim bu en dogal hakkim bence. ve sana benim gözümde olayin nasil oldugunu anlatmis oldum. biri derdini anlattiginda amaan kanka gecer yaaa diyen birini dusun sen onun gercekten seni dinleyip dusuncelerini onemsedigini dusunur musun? ama birine olay hakkinda ne yapmasi gerektigini soyler ondan da kendi acilarini dinlersen samimiyetine güvenirsin. yani ben öyleyim. şimdi karsilastir benim ne demek istedigimi anlayacaksin.
hayirlisi
hayirlisi
1 yıl
İsmim hayirlisi diye buraya iddaa gömmekte neyin nesi forever :) kimsenin kazanıp kaybettiği yok ki.
erkegimsiodun
erkegimsiodun
1 yıl
@hayırlısı arkadaşım ben seni anladımda sen beni hiiç anlamamışsın ama kendimi tam ifade edemedim galiba