muallim
muallim
arkadasin israri üzerine sinema da osman pazarlama ya gittik.guyaa az gulerim belki dedimm.allahim ben boyle saçma bir film izlememistim.adami zaten sevmiyordum hepten sogudum.resmen filmi boş vaktin de çekmiş gibi.senaryo iğrenç ben bile daha iyisini yazardim.beğenenler olmuştur illaki benim arkadasim gibi😒nese gitmeyin osman pazarlama ya bence paraniza yazik😃tv ye cikinca izlersiniz dicem vaktinize yazik bee 😃o derece yani😁

Cevaplar

artemis👑
artemis👑
ya ben gidecektim ona :(
anonim
anonim
beni bide zorla yaşamda açılan sinemaya götürdüler orda izledim bu saçma filmi.. zaman kaybı mı dersin parana yazık mı saçmalık mı bide o küçücük koltukların rahatsızlığı mı.. senden daha beterleri var yani..
muallim
muallim
gitme artemis sakin haaa beni uyaran olmadi bak ben seni uyariyorum.dedemin fişine git ondan daha iyi eminimm😂😃
muallim
muallim
anonim bay koltuklarimiz gayet rahatti😊geçmiş olsun ne diyim tez zaman da atlatman dilegiyle😂
artemis👑
artemis👑
muallim çok sağol bilgi icin :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
o adamı ben de sevmiyorum ki zaten fragmanın başını görünce bile "benden uzak allah'a yakın olsun bu film." diye düşünmedim değil :d geçmiş olsun.. İyi ki gitmeyi falan düşünmemişim. onun yerine deadpool yok muydu ya sinemada? :/
muallim
muallim
ben sinema da ne var bakmadim bile buna gidiyoruz çok komik dediler fragmani bile izlemeden kendimi salon da buldum😃nese bunu da atlatirim ben😂💪💪
muallim
muallim
ne demek artemis😃