artemis
artemis
1 yıl
bugün okula gitmek için evden çıktım.arkamdan orta yaşlı bir bey söylenerek geliyor.dediklerini duymadım sonra bu bana sesli bir şekilde öyle bir laf attı ki kan beynime sıçradı delirdim.kafamı çevirdim adam diyor ki"yılmazlar şu binada mı oturuyor"bağırarak ne diyosun ulan sen ! diyip adama daldım.benim de tırnaklarım uzundur.adamın boynunu yüzünü falan yırtmaya başladim.millet bize doğru koşuyor.arkamdan bir kadın sarıldı erkek zannedip ona da tokat attım aksjksksk adama bi baktım yere oturmuş kanlar akıyor yüzünden."benden ahlaksız şeyler istedi kabul etmeyince saldırdı"dedi.lan tokyo drift'te bile arabalar bu derece dönüş yapmamıştır.bıraksalar malum bi tarafına tekme atarak felç ederdim.kadın diyor ki "duymasaydın yoluna devam etseydin".sayın gerizekalı teyzecim benim neden rahatsız edilmemek için bir şey yapmam gerekiyor ? bu şrefsiz öğrenecek.birini rahatsız etmemeyi öğrenecek.kızı yaşındaki birini rahatsız etmemeyi de özellikle öğrenecek.bir de bana iftira atıyor.baktım kadın polisi arıyor "bırak teyze ben derse geç kaldım zaten" dedim vallahi içeri atacaklar diye korktum çantamı alıp gittim :d:d adamın yüzüne kedi saldırmış gibi oldu.ulan on of a bitch sana bu halle bırak 21 yaşındaki kızı evdeki karın bile bakmaz.allah belanı versin senin ya.İnşallah kızlara laf atmaz artık.haksızlığa ve laf atılmaya asla dayanamam.geçen sene kafamda papatya tacıyla gezerken serserinin biri "papatyanı yerim senin güzel prenses" dedi diye o tacı çıkartıp ağzına zorla sokmuştum.e bir şeyi iddia ediyorsan yapacaksın aslanım yoksa yaptırırlar akhssjksbu arada teyzecim de fırsattan istifade oramı buramı elledi gözümden kaçmadı değil:d:d

Yorumlar

onumarkamsobee
sana sadece helal olsun diyorum. başarılarının devamını dilerim. ama inşallah tekrarı yaşanmaz :d ne senin başına gelsin, ne de diğer kızların.
tutunamiyoruz
tutunamiyoruz
1 yıl
yırtıcı ve acımasız bir dişi kaplan:)) ellerin dert görmesin. kadınlar tepkisini gösterecek ki bu olaya şahit olan art niyetli insanlar pussunlar, cesaret edemesinler. papatya tacını zorla birine yedirmeye kalktığını gözlerimin önüne getirdim bir an, işler zihnimde komik bir yere doğru gitmeye başladı:)
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
arnavuta bulaşan masum köylü... gerçi masum değil de. helâl olsun artemis 👏
zorakimuhendis
cool story ...
umarım gerçek degildir.gerçekse geçmiş olsun
poseydon
poseydon
1 yıl
büyük geçmiş olsun
lehrer
lehrer
1 yıl
hayır şimdi normalde adam sana laf atmamış anladığım kadarıyla sen yanlış anlayıp saldırmıssın öyle mi? ah keşke orada adama değil de bana denk gelseydin o tırnaklarını kırıp suratına nasıl gömüyordum o zaman görürsün artislik yapmayı. eğitime gel beklerim seni.
foreveralone
foreveralone
1 yıl
ya cidden bisey sorcam bu posttaki herşey gerçek mi ? :d
free
free
1 yıl
eline sağlık gı :)))
artemis
artemis
1 yıl
lehrer olayı anlamadın kanka.adam bana arkamdan bir güzel saydırıyor ben kafamı çevirip gözgöze gelince yılmazlar burda mı oturuyor diyor.lehrer yarın eğitime geleceğim saçlarım kızıl.eğer beni dövmezsen adam değilsin sana bu kadar diyorum.50 kilo olabilirim ama seni anandan doğduğuna pişman ederim.adamın kızı yaşındayım ve bana sözlü taciz yapıyor.sessiz mi kalacaktım peşimden geldi diyorum.sen önce zekanı ve algını gelistir sonra benim karşıma çık da eşit sartlarda kavga edelim.yarın eğitime gelip beni bulmazsan da adam değilsin.kafeteryada olacağım.uzun boylu zayıf kızıl saçlı ve çiçekli çantam var.buyur gel.
free
free
1 yıl
okuduğunu anlamamış ki adam sende gaza gelip meydan okuyorsun böylesine....ne kullanıyor merak ettim doğrusu :))
artemis
artemis
1 yıl
free orayı anlamamış olabilir ama adamın bana iftirasını da mı anlamadı ?? @Oas boyle sessiz durdukça yüz buluyor bu karakterine sçtıklarım. @tutunamiyoruz çok haklisin evet papatya olayi komik ajssksk @ bjkfalan zorakimuhendis evet gerçek ve çok teşekkür ederim tırnağım kırıldı :( poseydon tesekkürler canısı.@foreveralone evet gerçek :(
onumarkamsobee
artemis sakin ol. adam daha okuduğunu anlayamıyor güzelim.. lehrer bu kız seni paralar benden söylemesi.
imhotep
imhotep
1 yıl
artemis helal olsun sana. bu pisliklere böle yapılmalı. ama keske sen polisleri bekleyip şikayetci olsaydın. bu lehrerinde olayını çözemedim yani denir mi o laflar simdi böyle bu durumun altına . aynısı bacına kız arkadasına anana gelse onlarında mı tırnakları kırılıp elıne verılsın ısterdın. bi de like atmıslar bu yoruma sözüm o like atan kişiyede. her neyse artemis ellerin dert gözlerinde birdaha böyle olaylar görmesin gecmis olsun.
foreveralone
foreveralone
1 yıl
kızıl mı 😍 lan bi ara eğitimde bayıla bayıla baktigim bu kızıl vardı o sen değilsin umarım adının veya soyadının ilk son istediğin bi yerden harf söyle :d
artemis
artemis
1 yıl
adam resmen ağıza alınmayacak seyler söyledi.simdiye kadar böyle ağır cümleler hiç duymamıştım.lehrer de olayi anlamadı bana artistlik yaptı neyse :d anlamadıysan anlamadım de daha açık anlatayım ne bu eğitime gel falan.neyse imhotep allah razı olsun çok teşekkür ederim.foreveralone bence o ben değilim ben daha yeni kızil oldum ve aktı bile biraz.
tabuttarovasata
ters işler d3 hep seni buluyor,geçmiş olsun dua et öyle çık evden :d
poseydon
poseydon
1 yıl
@artemis bu lehrer denen kişi yanlış anladı tamam da bi kiza yer söyleyip şiddet uygulama yönündeki yorumu nedir onu anlayamadim. artemis sen uyma ona bos ver.
artemis
artemis
1 yıl
poseydon ben de aynen bunu diyorum.yanlış anlamış olabilirsin anlamadım dersen ben zaten kısaca açık bi dille anlatırım ama orda iftira attı yazmıştım ordan bile anlayabilirdi.direk kavgaya çağırıyor boşveriyorum teşekkürler balım :')
poseydon
poseydon
1 yıl
@artemis bunda teşekkür luk bir durum yok. İlla birisini divmek birisiyle güç yaristirmak istiyorsa bunu kendi gücüne denk olabilecek birisiyle en azindan kendi cinsiyetinde olan birisiyle yapsin. sacma sapan yorunlara ve söylemlere baş vurmanın anlamsızlığından yakındım biraz burda anlayana.
artemis
artemis
1 yıl
poseydon hıhım bence de.yorum yapıyor fakat yayınlanmıyor göremedim.anlaştığımızı varsayıyorum ama hadi bakalım.
poseydon
poseydon
1 yıl
@artemis bekliyoruz bakalım. umduğun gibi olsa bari.