rahatsiz
rahatsiz
geldi bahar ayları artık gevşesin şu gönül yaylari asdfgh aşık olmak istiyoruz ulan! sevmek sevilmek istiyoruz! öyle bakmakla olmuyo arkadaşlar. ooo güzel kız ama kesin sevgilisi vardır dediğiniz çoğu kız yalnız. azıcık cesur olun ulan!

Cevaplar

denizadam
denizadam
cesur olup konusanlarda idam ediliyorlar sevgi mahkemesinde onu ne yapacağız 😀
free
free
allah kurtarsin :)))
free
free
topladı kendini diye düşünmeye baslamis ken son bir iki yazısından sonra bende de aynı düşünceler oluşmaya başladı odin :))
mahrez61
mahrez61
güzel kızlar da çok havalı duruyo be kardeşim::)))
bjkfalan
bjkfalan
hiç benlik değil güzel kız, dibinden ayrılmam öyle bir şey olsa kıskançlıktan ölürüm.
anonymous
anonymous
kizlar sizler de ufak olsa bir sinyal verin. sizler de bu erkeğin sempatik yakışıklı kesin sevgilisi var diye düşünüyorsunuz. bu paradoks böyle devam edip gidiyor. 😀
onumarkamsobee
onumarkamsobee
rahatsız canım iyi misin sen? bak yapma böyle. en son seni esra erol'da görmek istemiyorum:/ biscolata erkeğin bir gün gelecek :d
artemis👑
artemis👑
kanka bekleyeceğine sen konuş
rahatsiz
rahatsiz
inş. canımlar ya asdadfsdf
ahbuben
ahbuben
biz de aşık olmak istiyoruz hayatımızı size adamak istiyoruz en azından ben başkasını mutlu etmeden tebessüm edemeyenlerden ama gel gör ki bazı kanına pislik karışmış insanlar bunu suistimal edince bütün saf duugular kilitleniyor tarif ettiğin erkek modeline yakın bile olsam bu sefer de güvensizlikten apışıp kalıyorsun söyle bakalım kime güvenmeli de gidip konuşmalı #meselasen
rahatsiz
rahatsiz
güven konusunu tam adamına sordun dostum asdgh @ahbuben
ahbuben
ahbuben
yanlış yere mi parmak bastık yoksa :)