wasp
wasp
1 yıl
yaklaşık 4 aydır erkek arkadaşım zannettiğim kişi bana hayatımda kimse yok dediği andan beri acaba zehirli bir gaz beynimi mi etkiledi diye düşünmüyorum değil.

Yorumlar

rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
zehirli gaz durumu yoksa ortada bence sen onu zehirle.
wasp
wasp
1 yıl
doğru anladın @odin ve @rahatsız yani şoku atlatamadım daha
database
database
1 yıl
ovvv cizısss dediğim bir durum, bence hipnotize olmuşsun yada mistik büyü falandır yoksa 4 ay boru değil ne sohbetler ne sohbetler olmuştur bence rahatsiz'in dediği gibi ya zehirle yada üzerine araba sür :d
yook
yook
1 yıl
yani bizim aramızda birsey yok iması mı tam olarak anlamadım ama eger boyleyse allah yardimcin olsun şükür ki daha uzun sürmemiş. sordun mu nasıl yani diye?
wasp
wasp
1 yıl
ben mi yanlış anladım diyeeğim ama 4 ay kadar da yanlış anlayacak kadar da değilim ki
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
öncelikle yapman gereken kekikli yoğurt.. sakinleş sonra onun için güzel bir karışım hazırla matrica usta..
wasp
wasp
1 yıl
yoğur beni kesmez çırak.. ben olayı hiç anlamadım bunun üzerine sorunca yazıp yazmaman ilgimi çekmiyor dedi ve yani yazacak bir şey bulamadım ben bakıyorum doğru mu okuyorum diye yahu bu nasıl bir şey ya tövbe estağfurullah
yook
yook
1 yıl
yanlış anlamazsan yani affina siginarak matrica bence birseyleri acikca konusamicak kadar cesaretsiz, kiviran bir tipmiş yani öyle erkek mi olur bence sen yanlis anlamamissindir insan durduk yerde iliskim var sanir mi
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@odin ya sen geçenlerde tatlı bir sevgilim var demiyor muydun? huuuuhh yetisemiyorum hızınıza ya :):) oas keşke hemen burda olsan agshsj
wasp
wasp
1 yıl
ya size çöküşümü anlatamam ya dondum kaldım böyle durup durup düşünüyorum kendimi kitap listesi yapaya adadım. hasta falan sanırım yoksa bir insan neden böyle yapsın ki
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
dalga geçtiğini düşünüp komiklik olsun diye yazdığını düşünüp öyle yorum yazdım matrica usta bu anlattığın gerçek mi?
wasp
wasp
1 yıl
amin inşallah bana da akıl hidayet
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
odin sesli güldürdün, cok yaşa agsghs
wasp
wasp
1 yıl
ya bjk gerçek cidden yani size yaşadığım şeyi anlatamıyorum bile böyle sanki aylarca baktığım balık aslında bir deniz yıldızıymış gibi hissediyorum
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@odin ikizler burcu konusunda sana katılıyorum. en iyisi yalnızlık be abi. katil olma ihtimali düşüyor insanın :d
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@Matricaria bak güzelim de ki. ulan 4 aydir biz neyiz? bu kadar yanlış hislere kapılmış olamam. çak bi kafa. rahatla
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
çok ilginç birisiymiş o arkadaş. bi yerde okumuştum 'bırak bırak allasen ben kendimi severim' yazıyordu bence herkesler böyle yapsın..
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
odin sen kafana göre birini bulana kadar tüm kadınları ruhu güzel mi değil mi diye denemeye kalkarsan işimiz zor asdfhh
wasp
wasp
1 yıl
sanırım bu 2 liraya aldığım kitapların acısı..feci kazım yedim bu sefer. ben kendimi bir kitaba gömeyim görüşürüz millet
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@odin ben o tuvalet terligini tuvaletin deligine sokar sonra o şahısa yediririm agshsnka hakediyorlar yahu.
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
odin kardeşim @rahat ne diyor ya? öyle bir durum olmasada esmer sevmezsin dimi bro 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@odin genelleme yapmiyorduk hani nolduuuuuu? sizin gibi ne yaa? dipnot: atsın canım, rahatlar. çünkü kafa önemli. bi sıkıntı olursa burdayım;) @
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
oh iyi rihannayı bende sevmem zaten neyse bu iyi bir haber @odin 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
odun "kusura bakmayın ben sizin gibi... " diye başlıyor bak. sizin gibi? ahaha @dipnot: canını yerim :) @BJK esmer sever mesela baya seviyo hemde :)
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
ben bi tek esmeri seviyorum diğerlerini saymıyorum benim için esmer onunla başlayıp onunla bitiyor @rahat :) onun için odine sordum öyle :d gerçi o esmer de karşıma çıkarsa bakalım ulan yine gözümün önüne geldi ben bi gidip düşünüp geliym 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
konuştu yine adam @odin:) ya sanki 30 gün diyosun da. yeri geliyo 30 yıldır evli insanlar arasında sorun çıkıyor, diyo ben tanıyamamisim. ya da bu 5 10 yıl içinde boşanan insanlar? odiiin emin miyiz 30 gün? ben 9 ay tanıdım yinede taniyamamisim dedim. acaba bende mi tanıyamama sıkıntısı var
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
kumral sarışın arası hatun napar esmeri sence @odin asdgbn
sempathicoo
sempathicoo
1 yıl
kürekle döveceksin bunları!!
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
ben nşa da sevmezdim esmer @odin de sonra baktım ki büyük konuşmuşum bu geldi başıma 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@odin hm tamam.
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
eyvallah @odin kardeşim 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
yaaa ufffff odiiin. s.s.s....s
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
😂 odin kardeşim bana önce bu e1deki esmer lazım onu bulmam lazım 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
odin sana tuvalet terligi yedirmek istiyorum. tamam mı? terk ediyorum bu mesajın altını. hoh
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
😂 @odin neden @rahat.ı veriyoruz kurban olarak şu an matricayı vermiş gibiyiz daha çok 😂
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
bjk bi kere beni kurban falan etmez tamam mı !! hem ona ben en esmerini en güzelini bulurum, nikahida basarim. sen git tuvalet terligi ye. öööö! pis odin
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
dipnotu verelim biz kurban olarak 😂 ben her esmeri sevmem sayın dipnot bi tek esmer var o da o e1deki başka esmer yok benim gözümde bu hediye için tşk 😁
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
aynen öyle yapardım odin okumazdım valla 😂
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@odin erkek sıkıntısı burda da çekmiyoruz. biz adam sıkıntısı çekiyoruz. ne demek esmer için kurban falan olamam yaaaa. çok sinirlendim. sabaha kadar tanriya yalvaricam tuvalet deliğine düş diye. sabah uyandığında kanalizasyon da aç gözünü emi!
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
dipnotu al koy leyla ile mecnuna sırıtmaz..
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
zaten vazgeçtim seni kurban vermekten kabul etmezler seni tanrılar 😂
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
dipnot dovelim mi bjk ile odini birbirine sarıp? ne dersin. üzüm mü? odin üzerine kusarım!
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
iyyyyy yüzüne doğru kusmak istedim. üzüm demek öyle mi. o uzumleri yiyen bir maymun uykunda yüzüne o üzümlü kakalarini yapsın . amin! odin kurban öyle mi.... yaaaa arkadaş ya
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
ne kadar çok sevindin tanrıların seni kabul etmeyeceğini öğrenince yazık sana dipnot :)
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
odini parçalayabiliyoz mu admin
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
evet odin kardeşim @rahat kalsın dipnot için ne düşünüyor tanrılar acaba 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
kakanda boğul odinciğim tamam mii:*
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
şu an bu yorumları okuyacak arkadaşları düşünemiyorum :d umarım okurken hayal kurmazlar 😁
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
karşımdaki kişiye göre değişiyor pislikleşmem. neyse film izleyeceğim odin'e laf yetişmiyor malum. öpüldünüz, iyi geceler:)
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
İyi geceler @rahat :)
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
serçe ayak parmağını sehpa köşesine vurasica odin !!!! yarın evden çıkarken pantolon giymeyi unutasica! seni dövmek istiyorum.
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
bjkcigim rüyanda e1deki esmer kızı gor e mi! amiiin:)
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
boy 177. topukluyla 185 olabiliyor. bence yeterli ?
imhotep
imhotep
1 yıl
oha matri ya ibrahim tatlıses böyle beynınden vurulmamıştır.
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
canın cehenneme odin. bb. s. s
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
İnşaallah @rahat :)
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
matrica da uyanınca çok sevecek bizleri :d
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
zaten matrica durumu önceden sezdi ve direkt gitti :d dipnot senin surat niye hep yamuk ya?
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
peki dipnot
bjkfalan
bjkfalan
1 yıl
sözünüzü kesiyorum ama dipnot arkadaş gel odinin mesajlarının altına ve orda devam edin matrica gelince kızabilir :))
Gerekovic
Gerekovic
1 yıl
ulan bu gerçek mi? :/ cidden bunu dedi mi? hayır acaba bu çocuk mal mı da diyor bunu? rahatız ben burada olamazdım, uyuyordum ben :/ ilk defa sabah dersim var diye uyudum :/ matricacım geçmiş olsun. da sen nasıl 4 aydır sevgiln var sanasın? b çocuk da sıkıntı varmış. allah cezasını verir onun da :/
wasp
wasp
1 yıl
ve evet beni engellemiş her yerden silmiş cidden enterasan sağol oas geçer ya ama biraz kafam toparlansın da
wasp
wasp
1 yıl
@odin teşekkür ederim öyle neden neden diye çıldıran biri değilim ama gerçekten beklemiyorum ondan sanırım
wasp
wasp
1 yıl
bunu biraz ani şekilde gördüm.
wasp
wasp
1 yıl
bu benle alaay ediyor sanırım ya hala naber yazıp gülüyor kalbini de kırmak istemiyorum ama ben kırılıyorum
wasp
wasp
1 yıl
evine alışveriş yapıp kargo yollayacağım
wasp
wasp
1 yıl
istediğim gibi her şeyi alıp adresi onun evi göstereceğim ödesin.