rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
bugün geldim şu pis şehire. anneme sarılıp bi ağlamışım otobüse binerken:( bi gram istemiyorum bu şehirde olmayı. sevmiyorum insanları. midemi bulandiriyorlar. bu akşam şu arkamdan atıp tutan en yakinim dedigim arkadaşla yüzlesecegim. herkes döksün eteğinde ki taşları bakalım. umarım sonunda kan çıkmaz. neyse. bu gece sahilde sabahlamayi düşünüyorum arkadaşlar. buyrun beklerim. hava mis. denizin dalgaları vururken kıyıya belki rahatlar ruhumuz. :) sevgiyle kalın, öptüm. en çok @odon kordosomo opoyorom:*:* şans dileyin bana.

Yorumlar

artemis
artemis
1 yıl
bu benim emojiye baha benziyor :d
onumarkamsobee
İyi şanslar... dikkat et kendine :)
foreveralone
foreveralone
1 yıl
boş boş olmaz birayı kap gelelim 😏
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@artemis öpücük o:*:* oas sağol canım:)
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@Foreveralone beklerim:)
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
odinss yaaa pislik şey seni:):)!
foreveralone
foreveralone
1 yıl
saat 00:36 yorumlar geç onaylandi bunu bir dahakine söz verdin olarak sayıyorum ay çok çakalım :d
foreveralone
foreveralone
1 yıl
abi öpüş möpüş biseyler dönüyor noluyor orda öpücük mu onlar ne o öyle :/
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
odins düzenli kullanıyorum:) iyi olacağım inşallah. libido kontrol altında:*
rahatsiz
rahatsiz
1 yıl
@Foreveralone tamam söz olsun çakal:):) ahaha