anonim
anonim
bır sey sormak istiyorum ya cidden bakın bu insanlar neden hep cınsellık düşünür? erkeklerin ağzında o laf bu laf. ben ne konustugunuzu duyuyorum. kızlar da töbe töbe sevgilisiyle yaptıkları seyleri marifetmiş gıbı anlatıyorlar. ne ya bu ne bu kadar kolay mı? İlerisini ailesini kendisini dusunen yok mu? anlatılanları duyunca ben kendim utandım.

Cevaplar

foreveralone
foreveralone
basit. çünkü cinsellik temel ihtiyaçtır açken niye yemek yemeyi düşünüyorsun?
foreveralone
foreveralone
bak sevgilisiyle yaptığı şeyleri anlatıyor bi yere gittik bi kebap yapıyorlardı efsane! ayiktin mi olaya ?
foreveralone
foreveralone
abi allah varsa bu kadar saçma sapan birseyden kimseyi yakmaz eminim. haber okuyorum yaz yaklaştı kızlık zarı dikimi oranı artmış malum düğün ayları bu kadar sacma bisey mi olur ya kocana yalan mi söyleyeceksin bu mudur olay yani sitede aklı basına azlık kısımdan birisin abi yorumunu bekliyorum :d
django
django
eğer cinsellik ihtiyacı yerine getirilemiyorsa evet insanlar sürekli seks düşünür, ama karşı cinsle ilişkideki tek amaç seks değildir. gerçek aşk / sevgi dediğiniz şey verimli bir duygu-fikir alışverişi ve en önemlisi güven içinde oluşan bir şeydir. güvensiz ilişkilerde sevgi olmaz. sevgi dışında başka şeylere dayanan ilişkiler olur, bu cinsellik olur para olur vb... cinsellik bir ihtiyaçtır, saygıyı sevgiyi öldürmez. çocukluktan itibaren cinsellik hep "kötü" gibi öğretilir, "ayıp" denir. halbuki cinsellik olmasa bugün hayatta olamazdık. eğer bir erkek karşısındaki kızın istediği gibi olmadığını düşünüyorsa, onu yetersiz buluyorsa, evet doğrudur sırf cinsellik amaçlı yaklaşır. onu bir av olarak görür ve "av"ını elde edince ihtiyacını giderir. ben bunu hiç doğru bulmuyorum, hayatımda hiç yapmadım, yapmak istemedim, sevmediğim kızlardan uzak durdum ama maalesef özellikle yeni nesil kızların kendilerini bir "seks objesi" olarak göstermeye çok razı olması gerçeği de var. yani erkeklerin kızları kullanmasını sadece "kızların cüretkarlığı"na bağlamıyorum ama cinsellik ve kadın-erkek ilişkileri konusunda çok yol almamız lazım diyorum. bu tüketim devrinde herkes kendisini bir ambalajdan ibaret görmeye başladı, herkes fiziğine görünümüne yatırım yapıyor ama cafcaflı ambalaj değil de ürünün içeriği önemli aslında
foreveralone
foreveralone
abi ben şimdi şöyle düşünüyorum bunu benim canım istiyorsa kadında istiyor çok üzerlerine gitmemek lazim. şahsen bana yalan söylemesini istemem doğru düzgün seviştim desin ya da ben gidip sormam zaten kadınların laf yeme olayı biraz aksi düşünceden geliyor sanki kadınla değil cinsel organı ile evleniyor muayene de anlaşılır diyeni duydum kadını evlilik ilk gecesi doktora mi götürecek kadın için çok gurur kırıcı bisey bence. ve bence erkeğin buna da hakkı yok.
foreveralone
foreveralone
harbi adamsın abi üniversiteye geldim görüşlerime en yakın tanidigim insansın. evet baskı da biraz o diktirmeye itiyor insanalr empati kuramıyor. yani kadının garanti belgesi olarak görülüyor anlam veremiyorum küçük yaştan sonra işlev yitiriyor diye biliyorum ben. İnsanın sevdiği ile birlikte olması kadar gizel birşey mi var. genel ev bana çok itici geliyor ya muhtemelen düzgün bi ilişkim olmadan bu üniversiteden gitcem gibi duruyor ama :d yani asla gitmeyeceğim bi yer duygu yok insan ondan haz almaz heralde ne bileyim
foreveralone
foreveralone
lise zamanı bi kıza aşık olmuştum bende öyle diyordum insan kıyamaz filan tabi o zaman maldım da neyse ama opustugum de ki hazzı hayatımda hicbirseyden almadim. sonra düşüncem değişti tabi kızdan sonra bambaska biri oldum sanki zekam herşeyim arttı bunu hissedebiliyordum kitap olur çok düşünür az uyur bi insan olmuştum tabi su ab pek öyle değilim kız benden bu ayrıldı o yıkımdan bambaşka bi insan cikti. neyse konumuz aynen abi erkekler biraz kusturuyor tabi bizimde anlimizda yazmıyor nerden bilecekler. bu aralar bi kız var ilgisini gösteriyor gibiydi yani senin dediğin gibi normal insanlarla yapamayacağımı bildiğin için açıklama yaptim tespitlerin sağlam abi. ya toplum sorunları düşünüyorum kökeni harbi cinsellik. ya tecavüz oluyor adamı asla savunmuyorum ama bu adam bunu yapacak duruma gelmiş tabi eğitimsizlik olduğu için dizginleme durumuda yok yani çok boktan bi ülkede yaşıyoruz
foreveralone
foreveralone
ben evlenmeyi komple saçma buluyorum abi o imzayı atıp 500 tane gerizekalı akraba önünde dans edip o kadar para bayılmaya bence gerek yok yani o imza kadını biraz zorunluluk mecburi yapması gereken sorumluluk algısı bırakıyor evlilik bitmesinde bence bi faktör bu. yani zorunlu olunca yapasım gelmiyor ama rica biraz farklı bana değil de imzaya mi güveniyor bunu bi kızla konuştum çok karşı direk garantiye alma olarak görüyor imzayı sen ayrılırsan bisey olmaz ama kadın ortada kalır dedi :d yani kıyaslama derken bi iddiam yok benim ama daha iyisini buluyorsa gitsin ne diyeyim :d ben mesela kadınların üniversitede tabiri caizse koca bakmalarını mantıklı ve doğru buluyorum insanalr abes görüyor bunu görücü usulü iyi birşey mi yani sevgisiz o kadar aile kurulmuş ki ve onların evlatları senin benim arkadaşım hatta belki de direk biziz
foreveralone
foreveralone
bi düğün yap abi davulcu filan lazımsa beni çağır baterist adamız ne güne duruyoruz hahahaha:d mesela ben annemle babam hakkındaki gerçeği bilmiyorum sevdi mi noldu dedeleri kardeşmiş burdan saf sevgide çıkabilir belkide kızımız yabancıya gitmesin diyen dedem vardı hiç fikrim yok aile ici kavgalar olsada fiziki darbe değil büyüdük bi şekilde çok canayakın biri olduğumu düşünüyorum biraz geç ısınıyorum ama :d ben çocuk yapmam abi bu dünyaya bi canlı getirmek harbi bi kötülük heralde şimdi bana bi soru sorulsa bu dünyaya gelmek ister miydin diye hayır derdim. ben diye birşey olmazdı kimsenin de şeyinde olmaz hayatı devam ederdi su an başka biriyle konuşuyor ya da uyuyor olurdun o çocuk kafa yapısı benimle aynı olursa çok mutsuz olacak bu saçma sapan genleri benle berber gomeyim diye düşündüm iki abim var evlensin onlar ben sevgilim olursa bi çatı katı omur geçirme planım var sabah akşam iceriz zskskslala
foreveralone
foreveralone
ya seviye beyin olarak bilmesem gecenin hatta sabahın 5inde burda olmam. yalnız abi çok etkileyici konuşma yaptin an bunu niye yaptin ya beni evliliğe ailem bile ikna edemez edemiyorda durumu anlattım cevremde de edecek kimse yok sakın böyle birşey yapma başarabilecek tek kişi sensin :dd
foreveralone
foreveralone
eyvallah abi. bu metini kopyaliyorum silmeyeceğim sevgilim olursa gostercem:d ben bunları genelde arkadaslarimla yapmayı planlardim(çocuk degil) hiç bu acıdan düşünmedim bana ateşi versen hemen hadi gidelım modunda biri olduğum için icim kıpır kıpır oldu bak. acilin lan evlencem. kizlaaaaaaağğğr ahshdhdkssl
foreveralone
foreveralone
ahahaha abi içimizdeki romantık öküz dışarı çıkıyor sabahın ilk saatlerinde dizginle onu :d. bunu yapabilmek için bizim için özellikle çok özel biri olması trip filan çekecek değiliz abi olay burda okula gidiyorum bi bakıyorum hayalden uyanilmis damn. :d
foreveralone
foreveralone
birbirlerini tanıyorlarsa boku yedik sjskzlslsl
foreveralone
foreveralone
yapabilecekleri tek devrim aile ve akrabalar tarafindan acaba evde mı kaldık baskısını savuşturma yolları. serseriler sizi sjskdlslsl