karakeci
karakeci
1 yıl
bakin size basima gelen bir olayi anlatayim. yolda yuruyorum baya kalabalik yani hic anlam veremiyorum neden kalabalik. saydiriyorum bi yandan da insanlara. neyse dedim su koseden gideyim belki sakindir tam kalabaligin icinden gectim karsimda iyi giyimli bir suru adam.. bende oyle kala kaldim. etrafataki insanlari tanimaya calisiyorum tam o sirada elimi cebime attim istemsizce ki atmaz olaydim.... korumalar elimi kolumu bagladi goturdu beni bi arabanin icine. altima etcem yani o derece korktum :d hayir bunlar kim ben nie goturuldum anlamaya calisiyorum bir yandan titriyorum :d sonra adamlar tabi sorguya cekince isin asli ortaya cikti.. :d

Yorumlar

django
django
1 yıl
senaryoyu genişletirsen biraz güzel bir film çıkabilir :))
karakeci
karakeci
1 yıl
karsimda siyasi adamlardan biri varmis meger. bende ne bilim tam onune cikmisim cikar cikmaz el cebe girince korumalar devreye giriyo.. meger o gum dogum gunumuymus neymis :d dogdugu yeri ziyarete gellmis ondan kalabalik :)
karakeci
karakeci
1 yıl
ya valla aksiyon turunde yasiyorum istanbulda hayati @django
django
django
1 yıl
yahu türkiye de yasamak zaten aksiyon hic bir seye sasirmamak lazim karakeci :) ama biraz sogukkanli olmalisin hemen korkmak yerine bu sadece siyasi birinin dogum gununde onune cikma ihtimaliyle ilgili degil zaten kac insanin basina gelir ki boyle bi sey :)
karakeci
karakeci
1 yıl
senide ayaklarin yere degmeyecek sekilde biri kaldirip goturse ne yapardin acaba :d
django
django
1 yıl
korkudan titrerdim mazallah altima bile kacirabirdim :)) @karakeci sana hak veriyorum tabiki yani kızsin daha narinsin incitmislerdir seni o korumalarin ayibi bi bayana nasil davranacaklarini bilememisler ama yine de sogukkanli olmalisin seni goturen baska biride olabilirdi insan bagirir falan ne bileyim kuzu kuzu goturmusler seni arabaya :))
karakeci
karakeci
1 yıl
insan kitleniyor iste.. :d zaten bundan sonra cingene olcam :d
django
django
1 yıl
aynen gerektigi yerde ol tabiki her seye herkese supheyle yaklas :)