artemis
artemis
1 yıl
küçük loş bir kafede oturuyoruz.masada duran eli okşamak serbest ama el ele tutuşmak yok.şimdi tüm bunların ne anlama geldiğini ikimiz de bilmiyoruz.senden hiçbir şey istemiyorum.benden hiçbir şey istemiyorsun.yan yana oturmaya devam etsek de bir gün öylece birbirimizin hayatından çıkabiliriz.birbirimizin içinde kalan hiçbir şey olmayacağız.belki bir boşluk.ama acıya alışıklığımızdan onu da parmaklarımızın ucuna alıp üfleyeceğiz.her şey geçecek.belki de bu yüzden ağlıyordum.güzel şeylerin önemi yok,sonu yakın.kötü şeylerin de önemi yok,tazesi kapıda.

Yorumlar

free
free
1 yıl
bu nasıl bir giriş arto :)) masada duran eli okşamak nedir ya :))))
artemis
artemis
1 yıl
avuç içini öpmek *,*
artemis
artemis
1 yıl
bu arada free birinin elini okşamak/sevmek sapıkça bir eylem değildir.tıpkı yüzünü sevmek yüzünü okşamak gibi.bunun altını çizelim de :)
free
free
1 yıl
@sapıkça bir eylem olarak düşünmedim arto :) ıyyy bütün mikropları dudağına bulaştırmak :)) çok iğrençççç !!!
poseydon
poseydon
1 yıl
passenger -things that stop you dreaming. bunu bir dinle.
artemis
artemis
1 yıl
free iki romantizm hayali yaşattırmadın kanka şurda.benim de midem bulandı : @ @ @
free
free
1 yıl
@romantizm avuç içi öpmek :) karaoke gecesine geliyorsan romantizm yaşarsın bol bol :)
artemis
artemis
1 yıl
poseydon passenger severim ama bunu dinlememiştim şimdi dinleyeceğim *,* sen de low-cut dinle diyeceğim ama bu şarkıyı belki bulamazsın diye ve bingo geliyor. ! :'). angus & julia stone - draw your swords bunu dinlemeni istiyorum noluuğrr.
artemis
artemis
1 yıl
free geliyorum da onların elini neden öpeyim :d
free
free
1 yıl
@müzik arto müzik romantizm eşittir müzik :) ıyyy şu el öpme muhabbetini kapat allasen :)
artemis
artemis
1 yıl
free bilmiyorum ben let me kiss you şarkısını ezbere söyleyeceğim ama repertuvarlarında yok öyle malak gibi eğlencem işte :d kapattım okey
poseydon
poseydon
1 yıl
@artemis ikisini de dinledim. ikiside iyi ama angus & julia stone - draw your swords u daha çok beğendim.
artemis
artemis
1 yıl
onu beğenmen daha iyi oldu *,* teşekkürler.ben passenger sevdiğim için bunu beğendim zaten genel olarak tüm önerilerin güzel
free
free
1 yıl
@he yabancı söylemekte ısrarlısın yani !! senin repartuarında türkçe şarkı var mı peki ?
artemis
artemis
1 yıl
free elbette var.pilli bebek-olsun
free
free
1 yıl
@pilli bebek dinleriz o zaman senden artık :))
artemis
artemis
1 yıl
repertuvarlarında bu şarkı da yok ajsbsjsk ama bakacağız ;)
free
free
1 yıl
@yok artık :)) tamam pes ettim ya sen bir şey söyleme :)) terk ediyorum burayı :))
free
free
1 yıl
@gitmeden onların repartuarın da olan parça bilmiyorum diyede itirafta bulun buraya gece göreceğim :)))
artemis
artemis
1 yıl
sezen aksu vay yine mi keder söyleyeyim bari :d
free
free
1 yıl
@ vay iddialı bir parça o ama :) sezen aksu diyorsun görcez kısmetse...
artemis
artemis
1 yıl
bir defasında julian casablancas-instant crush söylemeye hazirlanmiştim bir kizla tartiştim cikmadim .ben söylemem ya.
free
free
1 yıl
@arto bişey diyeyim sana yabancı müzik hiç sevmem çok nadir var sevdiğim :=) ama youtube dan baktım söylenmesi zor bir parça gibi duruyor..hiç mi söylemedin yoksa söylemeye cesaretin mi yok ?
artemis
artemis
1 yıl
özgüvenim -500 falan yani hiç yok.bi kere nautilusta dj günhan abi burda kendine güvenmesi gereken ilk kişi sensin bunun farkında değilsin özgüvenin yerle bir olmuş bir de dilcisin kendine güven!" demişti.bu şarkiyi söyleyebiliyorum bu laftan sonra cesaret gelmişti ama içi boş skdjksks ben bir şey yapamam.neyse *,*
free
free
1 yıl
bak üzüldüm şimdi dinleyemeceksem sezen aksu vay gelmeyeceğim :))
artemis
artemis
1 yıl
ya haha:d olsun söyleyenleri eleştirirsin sen de
free
free
1 yıl
tamamdır gece bu siteden eleştiri yağmuruna tutucam hepsini :))) bak bu daha eğlenceli hay aklınla bin yaşa arto :))
artemis
artemis
1 yıl
sen arto diyince şarkıcı arto aklıma geliyor istemsizce kahkaha atıyorum ajshjssksk
free
free
1 yıl
@takıldı öyle dilime :) neyse ben kaçıyorum sabah dershane var :)) cici davran kendine hep gül hep :=)
artemis
artemis
1 yıl
sen de gül hep iyi derslerr :')
free
free
1 yıl
tşkler :)