artemis👑
artemis👑
bak─▒n bir arkada┼č grubu var.1 bu├žuk senedir tan─▒yorum.─░├žlerinden birini ├╝niversiteye ba┼člad─▒─č─▒mda seviyordum.o beni sevmiyordu sonra bana geldi kabul ettim.sevgili olduk 1 hafta sonra ayr─▒ld─▒k.sonra bu ├žocuk gitti tamamen memlekete.bu arkada┼č grubundan ba┼čka biri beni sevmeye ba┼člad─▒.sonra bu da ben oral─▒ olmad─▒m diye ba┼čkas─▒yla sevgili oldu.neyse aylar ge├žti ┼čimdi de yine ayn─▒ gruptan ba┼čka biri bana yaz─▒yor sorular soruyor g├╝nayd─▒n mesaj─▒ at─▒yor.stalklam─▒┼č ├Ânce beni ┼čimdi yaz─▒yor.bu ne sjhssjdk yani cidden bu ne.─░n┼čallah sadece kanki olmak i├žin yaz─▒yordur bermuda ┼čeytan ├╝├žgeni gibi bu ne yauuw.ve mesela birbirlerinin hangi k─▒zlarla konu┼čtuklar─▒n─▒ bilmiyorlar.plan olmas─▒na zerrre imkan yokk baya komik bi durum :( bu yazan ki┼či de pop├╝ler biri gibi g├╝venilcek biri gibi durmuyor yani :( stalkl─▒yor ├╝├ž g├╝nd├╝r 30 hafta ├Ânceki espriye like at─▒yor ajhsskks in┼čallah kanki olal─▒m diye stalkl─▒yordur ve yaz─▒yordur.g├╝venemiyorum da pek boh da ├ž─▒kabilir i├žinden yani. g├╝venemiyom internetten ald─▒m sonu├žta

Cevaplar

anonim
anonim
normal ┼čartlar alt─▒nda yeti┼čkin bir artemise g├╝nde 5 erkek yazar. havan─▒n durumuna g├Âre bu say─▒ 10u bulabilir kuzenleride dahil olabilir
artemis👑
artemis👑
.s.s.s bunu kastetmemi┼čtim ki anonim ama evet ?? kuzenler demesek sevinicem kuzenin sevgilisi
artemis👑
artemis👑
bu arada yazan beyi denk geldik├že stalklad─▒m inceledim kabul :( ama sap─▒k de─čilim bbbbb
free
free
ba┼čkalar─▒ sap─▒k dese ne olacak ki arti ba┼člar─▒n─▒n s├Âylemlerine ├žok tak─▒lma..:)
artemis👑
artemis👑
free deli oluyorum ya.biri beni sevmiyor yaz─▒yorum bisey olmuyo ama sevildi─čimde bunlara bi ┼čey oluyo.ben bu yaz─▒da konu┼čtu─čumuzdan bahsettim a┼č─▒k oldu demedim s─▒rf laf sokmaya ├žal─▒┼čmak i├žin yorum yap─▒yorlar.evet arkada┼č─▒m her k─▒z gibi beni de tan─▒mak isteyen var.sen sadece bir k─▒za bakt─▒n sanki hayat─▒nda anonim.evet yazan var bana.hic bir zaman burda oha bana yazan var ├žk mtlym ├žk bna a┼č─▒klar demedim.hep bir mutsuzluk i├žindeydim.get away from me ya
dimitri
dimitri
30 hafta ├Ânceki espriye like ? arkada┼č resmen senin ├žocuklu─čuna inmeye karar vermi┼č. bari ├žeteleni ├ž─▒kart ver ├žocuk u─čra┼čmas─▒n o kadar.
artemis👑
artemis👑
neyse banane ├žok mutluyum o─člum ben.kendini bilmez saflar y├╝z├╝nden ├╝z├╝lemem stalklad─▒─č─▒m insan bana yaz─▒yor.arkada┼č olarak belki ama sonu├žta yaz─▒yor ??? ben de yazmas─▒ndan ve tan─▒d─▒─č─▒mdan bahsettim biraz understanding l├╝tfen :d free ti┼čkirler dedi─čibi yapiyorum ve baya mutluyum.
free
free
espiri yapm─▒┼č arti adam sana tak─▒lmay─▒ seviyor belki sana y├╝reyecek f─▒rsat kolluyordur olamaz m─▒? ya da cidden art niyetli bir insan ve senle u─čra┼č─▒yor...hadi itiraf et anonim :))))))
artemis👑
artemis👑
free zerre umrumdaysa ┼čerefsizim ya ajshsks baya mutluyum tiyatroya gittim kitap ald─▒m ve ├Ânceden stalklad─▒─č─▒m adam bana yaz─▒yor.belki kanki olucaz.muhtemelen anonim buraya ├╝ye zaten biliyorum :d hatta bak adamla ┼čuan karadenizi konu┼čuyoruz ajdhjsks
artemis👑
artemis👑
dimitri tesad├╝f eseri ayn─▒ c├╝mleleri kullanm─▒┼č─▒z onunla.d├╝nyal─▒lardan tiskiniyorum demi┼čtim o da bunu yazm─▒┼č onu layklad─▒ :d
imhotep
imhotep
yaz─▒l─▒ var net.
free
free
yak─▒┼č─▒r yak─▒┼č─▒r arti b├Âyle devam :)))
artemis👑
artemis👑
─░mhotep anlamad─▒m :( yaz─▒l─▒?
artemis👑
artemis👑
free allah raz─▒ olsun destek├žimsin ya *,*
free
free
burda kald─▒─č─▒m s├╝re zarf─▒nda her zaman destek├žinim...
artemis👑
artemis👑
free allah raz─▒ olsun :') ├žok te┼čekk├╝r ederim
poseydon
poseydon
bug├╝nk├╝ ├Ânerimi yapay─▒m. amy macdonald- thisis the life
poseydon
poseydon
@artemisBlue foundation-watch you sleeping. ger├žekten harika bir ┼čark─▒. en iyi ilk on ┼čark─▒ listeme aldim kendisini. te┼čekk├╝rler.
imhotep
imhotep
cocuk sana yaz─▒yor artemis kanka manka hikaye
artemis👑
artemis👑
─░mhotep bilemiyorum bi ka├ž kere konusu ge├žti ben de hissediyor gibiyim de kanki olucaz galiba yanl─▒┼čl─▒kla ├ž├╝nk├╝ ben kanki dedim buna sjbnsk sonra i┼čte bi ka├ž soru sordu kriter falan gibi.ama hemen ko┼čmuyom onun yazmasini bekliyom zekaaaa xd ama kanki de olabiliriz no problem bakaca─č─▒z zamanlaa :')
artemis👑
artemis👑
─░mhotep bi de bu ├╝├žgen i├žinde ya bu ├žocuk g├╝venemiyorum zaten pop├╝ler biri.arkada┼člar─▒ da beni tan─▒yor g├Âr├╝┼čmeye y├╝z├╝m yok ├žekiniyorum ├ž├╝nk├╝ hani bu gruptan birini sevdim olmad─▒ o ki┼čiden tiksiniyorum.di─čeriyle de olmad─▒ ben oral─▒ olmam─▒┼čt─▒m ┼čimdi bu bey yaz─▒yor ama bilmiyor di─čer olaylar─▒ bu y├╝zden sorun yok .bi de ┼č├Âyle d├╝┼č├╝n├╝yorum istedi─čim ki┼čiyle konu┼čurum arkada┼člar─▒ bir ┼čey diyemez ki.bi de beni bulan bu beydi ben de─čil.zaten ┼čuan ortada bir ┼čey yok ├Âyle naber falan diyor sorular soruyor i┼čte.arkada┼č bile olmadik ahdjss
imhotep
imhotep
d├╝┼č├╝ncelerine kat─▒lmakla birlikte ben ki┼čisel olarak kesinlikle bu topa girme derim dunyada erkek mi kalmad─▒ bosversene o gruptan s─▒y─▒r kend─▒n─▒ bence. m├╝thi┼č adamlar var ya b├Âyle mumyalara merakl─▒ falan onlardan ┼čaap bence afaggaaga :d b─▒raz bekle b─▒ 30 hafta onceki yaz─▒n─▒ bulup like atcam ahahhaha :d
artemis👑
artemis👑
ya imhotep ajsbsjksk haha dedi─čini yap─▒cam *,* 30 hafta ├Ânceki g├Ânderiye like hmmm :d:d