muddeibiri
muddeibiri
allah'ım! pazartesi evden geldiğimden beri aynı ses. hangi hayvan olduğunu kestiremiyoruz odaca. tahminimiz kurbağa olduğu doğrultusunda, yurdun yakınında ırmak var da. nasıl bir çeneleri,boğazları varmış ki 4 gündür aralıksız onları dinliyoruz. ne tür bi dertleri var bilemiyorum. bu mevsimde böylesine dertli hangi hayvan olabilir ki? 7/24 bunları dinlemekten ciğerlerim soldu, kulaklarım eridi :'( aklımı kaçırıcam galiba...

Cevaplar

adaminbiri
adaminbiri
munevver ayasli da derenin içindeki yurta kalma olasılığı çok yuksek
dislananmuhendis
dislananmuhendis
eğer öyleyse ben seviyorum bu sesleri ya o kadar rahatsız etmiyo bence hem yaz geldi kuşun böceğin sesi ❤
muddeibiri
muddeibiri
@adaminbiri ben? noo. :) maalesef çarşambadayım :/
muddeibiri
muddeibiri
@dislananmuhendis kuş böcek sesi elbet güzel, hele de mis gibi, güneşli bir ilkbahar sabahında... :) ama bu canlıları tanımlayamıyoruz :( sonu gelmeksizin ilginç bi ses çıkarıyolar. o kadar ne konuşuyolarsa artık :/
dislananmuhendis
dislananmuhendis
hı ben bu yeni yurttasin sanmıştım burdakiler de hiç susmuyo 😄 tabi sizin motivasyon da gidiyo anladım muddebiri simdi :)
adaminbiri
adaminbiri
hukuk mu okuyorsun
muddeibiri
muddeibiri
@dislananmuhendis yeni yeni ama farklı yenilerden bahsediyoruz sanırım :) yaa valla ne dertleri varsa halletsinler bir an önce tüm dikkat onların üstünde :d :d
dislananmuhendis
dislananmuhendis
hayvanlara niye kısıtlı zaman veriyorsun ama muddeibiri doya doya vakit gecirsinler😂
onumarkamsobee
onumarkamsobee
kurbağadır o. ben dedim sana bizim yurttan gitme diye. sen ne ettin? kollarimi acmama ragmen gittin. :( bak bizde kurbaga da yok. :d gecmis olsuuun da irmak o kadar yakın degil ki. nasil o sesi duyuyorsunuz siz :/
muddeibiri
muddeibiri
şu 1 haftada ömürlük kelime hakkımı kullanırdım ben ya @dislananmuhendis :d çenelerine sağlık beni dinlemiyolar zaten :d
muddeibiri
muddeibiri
ooo @onumarkamsobee burdan da dedin bunları, buranın üzerini çizeyim :d bi twitterden facebooktan da yaz aman swarmı falan da es geçme :d :d
ya valla bilmiyoruz da. irmaktan gelmiyo olabilir, sanki yoldan geliyo:/ ama şahıslarını görmek lütfuna erişemedik henüz :(
onumarkamsobee
onumarkamsobee
facebooktan demedim mi ben ya? ama swarmdan demis olmam lazim. demisimdir. demediysem hemen derim ben. bak bakim bi. demisimdir :d sen gel bak. loknes tatile gidiyor. az benim odada kal :d ya da ben gelip failleri bulayim:d
dislananmuhendis
dislananmuhendis
yazın kötü yanları diyelim o zaman :)
paudensairiniz
paudensairiniz
o kadar yurt kavrami gecti ki sasirdim ya carsambada 2 tane yurt yok mu ?irmak nerde orda? universitenin karsisindakinin yakinlarinda irmak yok ben gideli yeni acmadilarsa :-) pazarin ordakini diyorsan ordaki de bataklik var orda ordan gelir :-) yillarca dinledim ben :-)
muddeibiri
muddeibiri
bu yıl açılan kyk yurdundayım @paudensairiniz :) aa bu bataklık nerde ki?