jelibon
jelibon
geçenlerde gittiğim bir partide eski erkek arkadaşımın da orada olduğunu gördüm. ben iki kız arkadaşımla takılırken o da bir kızla fingirdeşiyordu. o sırada da kaslı iri kıyım bir erkeğin beni kestiğini görünce ona yanaştım. biraz mekanda samimi olduktan sonra da kaslı çocuğun kulağına "şu çocuk beni kesiyor az önce de pistte elledi beni, kendimi kötü hissediyorum gidelim buradan lütfen" diyerek eski erkek arkadaşımı gösterdim. kaslı çocuk bizim çubuk krakeri gözüne kestirdi. aldı eski sevgilimi, mekanın dışına çıkarttı ve darp etti. ben de o sırada timsah gözyaşları dökerek mekanı terk ettim ve ortamdan uzaklaşınca da ıssız sokaklarda derin çığlıklar atarak güldüm. kaslı erkeklerin hayatımdaki yeri tam olarak budur.

Cevaplar

petsise
petsise
@jelibon senin gibi kızları tanıyınca kusasım geliyor
artemis👑
artemis👑
pırıl pırıl bir kafa.tebrikler.
jackcarter
jackcarter
sürekli kafasız tenek tiplere denk geliyorsun sanırım. seni elledi ama simdi mi tepki veriyosun derdim bozulup kalırdın orda . teneke tipler yüzünden her badi yapan aptal gözüküyor bak şu işe yaw
hardy12
hardy12
ben bu sahneyi daha once bi filmde gorduydum ya 😀😀
dislananmuhendis
dislananmuhendis
yakışmadı hic jelibonlar böyle şeyler yapmazlar
anonim
anonim
la fontaine masalarından seçmeler ahaha
boyutsuzparametre
boyutsuzparametre
olmamış bu jelibon sen bunu değiştir
adaminbiri
adaminbiri
kafan güzelmiş kardeş 😀😂
Böyle düşüyor mu?
Böyle düşüyor mu?
nedense çocuğu dövdükten sonra sokakta gülmek yerine kaslı çocukla eve gitmiş olduğun fikrini hissettim yazık sonra bizi niye sevmiyorlar dersiniz senin gibi birini niye sevsin insan
imhotep
imhotep
zebaniler cehennemde erkeklerı karsılarken gec lan gec derken jelibonlara ooo üstad hoş geldin diyorlarmış biz öyle duyduk. İnş o cocugun tekvandocudur sevgılısı cocukda bu kız pesımı bırakmıyor eskı sevgılım hala yazıyor edıyor der ve senı kızlar tuvaletinde kıstırıp komalık eder. şuraya küfür açsanıza ya bi yorumluk. valla ne desem az kalıyor.
sempathicoo
sempathicoo
zamanında seviyorum dediğin adamı,on saniyelik tanıdığın adama dövdürttün.bide güldün filan.senin gibilerden allahım sana sığınırım!
anonim
anonim
yalan söylüyorsun
kanatliorkidtakmispenguen
kanatliorkidtakmispenguen
bence arkadaş rüyasını anlatmış :d cocugu bilinçaltına çok yerleştirme her gun gırer rüyana zilli seni :d