anonim
anonim
yine bir yalnizlik feryadı ama bunu gerçekten yazmam gerekiyor.yoksa ağlamaya başlayacağım.omü'de çok mutsuzum. sene başından beri her şeyi yalnız basima yapıyorum. tam anlamıyla kimseyle samimi olamıyorum. zaten içine kapanık bir insan olduğum içinde bu tür girişimlerde de çok bulunamiyorum. sene başında nasilsam hala aynı durumdayım. gerçekten bu durumdan çok bunaldim. okulu bırakmayı bile düşündüm. universite beni daha da icime kapanık biri yaptı. sürekli kendimde hata aramaya kendimi eksik görmeye basladim. bu yüzden de kendimi ister istemez insanlardan uzak tutmaya basladim. sanki sonsuza kadar bu yalnızlığa mahkummusum gibi geliyor. gerçekten gulmeyi çok özledim.(bu arada cidden görünmez olduğumdan suphelenmeye basladim.)

Cevaplar

orlitorenk
orlitorenk
arkadaşım herşey senin elinde özgüvenini yüksek tut bu başlıca bir kuraldır. yüzünde daima gülümseme olsun bu sana olan önyargıları kırar ve seninle iletişime geçmeye başlarlar. sınıfa girdiğinde veya herhangi bir yere günaydın tünaydın merhaba selam gibi kelimeler kullan emin ol şuanki halinden çok daha iyi olacaksın olmadı psikolojik destek alabilirsin
bahtlibedevi
bahtlibedevi
bende seni harbi harbi merak etmeye basladim. bu kadar soyutlama kendini. git tanis birileriyle. ne bilim takil insanlarla.
anonim
anonim
bende aynı.0 arkadaş hayat bize cehennem
anonim
anonim
seni çok iyi anlıyorum bende yaşadım ama en basitinden yanına oturduğun kişilere selam ver bi iki soru sor devamı gelir
adaminbiri
adaminbiri
aynı hislerle yaşayan bir ben var sanıyordum yanlız değilsin bede varım 😕
nemesis
nemesis
bu ne içine kapanıklık desemde bazen kimsenin seni anlamadığını düşünüp farklı bir şehre mekana gitmek istiyosun ama cevabı yok işte zamanla geçiyor...
twitledim bu arada...
anonim
anonim
@anonim_bayan@orlitorenkzaten sorun birazda bu. arkadaşlıklar hep yüzeysel boyutta kaliyor. sadece gunaydin ve sınav muhabbetlerinden ibaret kaliyor.@adaminbiri en azından bu konuda yalnız olmadıgimi bilmek sevindirdi. çünkü bende mi bir sorun var diye düşünmeye basladim.@nemesis aynen sonra da biraz ayak uydurmaya mi calismaliyim diye düşünüyorum. çünkü bazen kendi kendimi uzaklastiriyomusum gibi geliyor. ama yanlarında mutlu olmadığım insanlarla da sırf bir şeyler yapmak için takılmak da beni daha da mutsuz yapıyor. yanlarında kendim olamıyorum.bu arada merak etme konusunu da ben merak ettim@bahtlibedevi