anastaciaa
anastaciaa
1 yıl
merhaba arkadaslar aranıza yeni katıldım :) burası güzel bi terapi bence . anlatıcak itiraf edecek çok şey var çoook :)

Yorumlar

onumarkamsobee
hoş geldin :)
pikaccu
pikaccu
1 yıl
hoşgeldin @anastaciaa 😊
imhotep
imhotep
1 yıl
hadi anlatsana bı tane. hosgeldın bu arada
artyom
artyom
1 yıl
hosgeldiniz efenim :) bi iki tane birşey anlatsanıza
anastaciaa
anastaciaa
1 yıl
hoşbuldum @pikaccu @onumarkamsobee . zamanla anlatıcak şeylerim olucak tabiiii :)) ama ilginç tepkiler alan arkadaşlarda gördüm o yüzden tepki çekmek istemem garip bir yer burası :) ama aradığım şey bu
beyaban
beyaban
1 yıl
hoşgeldin itirafları bekliyoruz @anastaciaa :)
onumarkamsobee
sen tepkiye aldırma o kadar. İnsanlar her daim tepki gösterecek bir şey bulur. zevk alıyorlar sanırım bundan :)
anastaciaa
anastaciaa
1 yıl
hoşbuldum tekrar @beyaban :) . @onumarkamsobee bi erkek arkadaşın yazısını okudum aslında birşey yok normal bir yazı gibi geldi ama değişik bir tepki gelmiş belkide hiç olmadığı bir karakteri ona yüklemiş arkadaşın biri. bu tip şeyler hoş değil. burası keyif alınan hüzünlerin sevinçlerin heycanların bazende saçmalamanın platformu olmalı en azından konsept budur diye burdayım :)) ama saçma tepkilerdende çekinmiyor değilim :) ben burda ön yargımı çöpe atarak davranıcam ilginç yazılar var keyif aldım :))
azula
azula
1 yıl
hoşgeldiin @anastaciaa
sismanveofkeli
hoşgeldin gardaaaaş
onumarkamsobee
ön yargını at tabi çöpe. yaz istediğin gibi. :) bekliyorum sabirsizlikla. hadi bakalim. arada tepki verenlerin cikmasi yüzünden tutma kendini. her yerde vardir öyleleri:)