bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
evet şimdi size stalk maceramı anlatayım. gün boyu stalk yaptim. ilk once okudugu bolumdeki arkadaslarini buldum hepsini hafizama kazidim cunku lazim olur yani eminim. sadece o da olsa iyi plakalardan sehirlerini buldum kimle kim ayni sehirden gelmis falan o da tamam. sonra tabi en muhim konuya gectim kizlar meselemiz. siniftaki kizlarla kimler arkadas kimler degil onu inceledim. ve siniftaki kizlar sanirim kimsenin dikkatini cekmemis 😂 butun herkes genel olarak erkekleri eklemis takiplesmis falan. burdan ne anliyoruz tabiki kizlar cirkin gerci bunun icin buna gerek yoktu ben biliyorum zaten sonucta bir sarisin mavi gozlu kiz olamazlar ben gibi 😌😌😌 şaka bir yana iclerinde guzel olanlarda var zaten onemli olan ic guzelliktir ki bence benim icim de guzel 😂 neyse bir kac kiz buldum onlari işlenecek cinayetler kısmına tek tek ve sırayla yerlestirdim. hersey iyi guzel ortak tanidiklar buldum falan. sonra bunlarin sinifindan beni seven iki kisiye daha ulastim. eski sevgilim bana onlarin kim oldugunu soylememisti lakin ben yine zekamla bunlari da kesfettim. bir de sarışınlara aptal dersiniz bence bir kez daha dusunun😉 neyse sonra tabi hepsinin ss'sini aldim. nerde okumuslar kac yilinda liseden mezun olmuslar. hepsini biliyorumm. tabi bu sırada fake hesaplardan da takip ediyorum arkadaslarini yine haberi yok😂 her yaptigini biliyorum attigi her adimi. ahh stalkçu ruhum😎 o da sandı ki hesaplarini kapayinca bu kiz ona ulasamaz. hayir neden hesaplarini kapatir ki bir erkek bana bunu aciklar misiniz? yani sonuc olarak engelleyebilirdi onu da yapmadi. aksine arkadaslari da surekli bana bakiyor selamlasiyoruz da. arkadaslari da silmedi. hayir bu resmen bir açık kapı bırakmak degildir de nedir? ama en guzeli ne biliyor musunuz? bana bakmıyor diye uzulurken beni bitirmis sanarken ben sınavdayken kapının onunden beni seyretmesi ❤❤❤ tabi benim gibi bir kizin da stalkcu arkadaslari olunca bunu hemen ogreniyorsunuz 😂 arkadaslarima yakalanmis balım yaaa. uzaktan uzağa gizliden izlendigime eminim artik vee bu durum emin olun dunyadaki en guzel sey 🙊

Yorumlar

ucuncunesilsaglikci
@bitmishaziran bos durmuyorduuu :d ben de bos durmadim vee gittim onun bi arkadasi vardi onu instagramda fke hesaptan takip etmeye basladim cunku biliyorum ki arkadasinda benimkinin benden onceki sevgilisi ekli,bu yuzden o cocuk kara listemde, cocuk takip istegimi kabul etti ama fake hesabimi takip etmedi tabii bu da benim isime geldi :) ordan kizi buldum onu ekledim ama kabul etmedi kiz o kiz da tabiki kara listede :) bir başka zekii sarışın da benim galibaa :d @bitmishaziran bence de acik kapi birakmis sana :)
Gerekovic
Gerekovic
1 yıl
yumuk idi demi? allah ikinize de yardımcı olsun. acaba diyorum yanlış anlaşılma mi var ortada? hayırlısı... kiz baya sey etmis..
anonim
anonim
1 yıl
allah akıl fikir versin, allah ıslah etsin sizleri ve de bizleri İnşallah ne diyelim.
artemis
artemis
1 yıl
bu nasıl bir takıntıdır yav
ucuncunesilsaglikci
benimki yumuduk ama ayni zamanda oyuvak ayimin da adi o hahaha :d bunu mu kasdettin @onumarkamsobee :)
dimitri
dimitri
1 yıl
siz mİt' in başına geçseniz ülkede bomba felan patlamaz eminim.
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
allah o açık kapıdan girmeyi nasip etsiiiiin yaaa amiiiiiinnn @ucuncunesilsaglikci 🙏
Gerekovic
Gerekovic
1 yıl
@ucuncunesilsaglikci siz ne yapıyorsunuz ya böyle :/ ben ı ıh. dövseler yapmam bunu, yok yani :d bu sanki az biraz psikopatlık mı oluyor ne :/ kolay gelsin :d
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
yaa kucuklukten beri biseyleri arastirmayi falan hep sevmisimdir parcalari bir araya getirmeyi de oyle. psikopatlik demeyelim de aşırı sevmek diyelim. bunu yaparken kendine engel olamamak diyelim emin ol en ufak sey bile insani mutlu ediyor ve buna deger 😊 @onumarkamsobee
ucuncunesilsaglikci
@dimitri bu kafalarda daha neler nelerr donuyo bi bilsen :d @onumarkamsobee @bitmishaziran'i bilemem ama bende hafif bi manyaklik oldugu icin her turlu seyi yapiyorumm :d @bitmishaziran aminnn :d
Gerekovic
Gerekovic
1 yıl
@bitmishaziran ve @ucuncunesisaglikci sizin gibi bir stalkçı daha vardı buralarda da. onun imiş yumuk. ben yine karıştırmışım nickleri :/ özür dilerim @bitmishaziran :/ ama cidden sizi tebrik ediyorum. bu kadar uğraş veriyorsunuz :) ondan hayırlısı olsun, allah yardımcınız olsun diyorum :) yanlış anlaşılacağım yakında :/
Gerekovic
Gerekovic
1 yıl
@bitmishaziran devam. parçaları birleştirmek, sevdiğin hakkında araştırma yapmak çok güzel bir şey evet ama ne bileyim fazlası bana biraz aşırıya kaçmak gibi geliyor. sanki böyle takıntılılığa doğru gidiyormuş gibi. yoksa amin inşallah o açık kapı kapanmaz da sizi içeri alırlar :) @ucuncunesilsaglikci kendine niye manyak diyorsun :d ama hafif de korkuyor gibiyim senden, kara liste falan oluşturmuşsun da bir şeyi merak ediyorum. belki de ben görmemişimdir. yani gözümden kaçmıştır, siz yazmışsınızdır da, eski sevgilileriniz mi bunlar yoksa sevgilileriniz mi veya sevdiğiniz ama konuşmadığınız kişiler mi? :)
dimitri
dimitri
1 yıl
hep demisimdir bu ülkeyi kadınlar yönetmeli istedikleri zaman yapamayacaklari bir şey yok :) @ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
allah internetlerimize zeval vermesinnn @bitmishaziran :d @onumarkamsobee aminn :) bi de @bitmishaziran cok mu cok konusuyorum ben :o
imhotep
imhotep
1 yıl
yarın gel nüfus müdürlüğünde başla kpss flan da istemez
ucuncunesilsaglikci
@onumarkamsobee sevgilimdi bazi sebeplerden dolayi ayrilmak zorunda kaldik yine boyle manyaklik demiyim de takintili tavirlarim oldu fake hesaptan yazdim ona onu denemek icin falan o da fake oldugunu anlayip bana oyle yazdi ben bayagi kotu oldum tanimadigi kizla nasil konusur falan diye ortak yakin arkadasimiz benim adima hesap sordu ondan iste o da hesabin fake oldugunu anladik kim oldugunu anlamak icin yaziyoduk dedi sonra biz tekrar konusmaya basladik iste simdi o beni bekliyo ben de onu bakalim sonu nasil olacak :) nasil da anlatasim varmis :d @dimitri dünyayı cesur kadinlar kurtaracak yaz bunu bi kenara :d
Gerekovic
Gerekovic
1 yıl
o takıntılar bitiriyor insanı @ucuncunesilsaglikci . insanın kendisine bir yerde dur demesi geliyor. azıcık sanki ilerisi olmuş gibi o :/ ama tekrar konuşmanıza sevindim. hadi hayırlısı :))
Gerekovic
Gerekovic
1 yıl
ayrıca @ucuncunesilsaglikci anlat anlat sorund eğil :d
dimitri
dimitri
1 yıl
@ucuncunesilsaglikci o cesur kadınları yeşil sahalarda görmek istiyoruz :d
anonim
anonim
1 yıl
haram ilișkiler için dualar edip amin diyorsunuz. sizi yaratan, var eden allah'ın gönderdiği kitabı, peygamberini bile bu kadar araștırıp öğrenmeye çalıșmamıșsınızdır allah bilir. nasıl bir zamanda yașıyoruz. sözlerim üstüne alınan herkese. çok geç olmadan tövbe edin. yok biz iyiyiz böyle derseniz keyfiniz bilir. benim bir müslüman olarak görevim sadece sizleri uyarmaktır. gerisi size kalmıș.
ucuncunesilsaglikci
üstüme alinmiyorum tabiki ama o an yasadigim durumu emin ol yasamak istemezdin ve kimin iman sahibi olup kimin olmadigini sadece allah bilir, geceler boyu nasil gozyasi dokup alla'a yakardigimi da sadece ben bilirim.
ucuncunesilsaglikci
hem ayrica ne haram iliskisi? fikrin olmadigi konularda boyle konusamazsin. bence sen kafa yapini biraz degistir @anonim_bayan
ucuncunesilsaglikci
@onumarkanmsobee guzel dileklerin icin tesekkurler :d @dimitri her zaman her yerdeyiz merak etmee :)
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
biraz konuşmalardan geri kaldım sanırım hemen dönüş yapıyorum 😂 bu yaptığımız seyin birine zarari oldugunu dusunmuyorum belki yarari da yok diyebilirsiniz ama bizi mutlu eden seyler bunlar. yani ciddi anlamda huzur buluyor icimiz. @ucuncunesilsaglikci
din konularına bence girmeyelim hic, cunku neyin ne oldugunu bilemeyiz. sende bende o veya bu kimse bilemez allahtan baska. tamam uyarını yaptigin icin tesekkur ederim yinede. ama ne buyuk acilar cektigimi ben biliyorum ki emin ol boyle zamanlarda da önce allaha sığınıyorum baska seylerden medet ummuyorum. bu ufak seyler bir nevi terapi benim icin. guluyorum bir saniye bile olsa acılarım geride kaliyor. ki ben herseyde bir hayir olduguna inanirim bunlari yasiyorsam bir sebebi var hatta benim bunlari ogrenmem de ogreniyor olmamda bile bir hayir oldugunu dusunuyorum. o yuzden bence din konusunda elestirme kimseyi @anonim_bayan
ayrıca bu ulkeyi yonetseydim emin ol sevdigim erkeğı kızlardan korumak icin butun kızların katlederdim😂 olan da siz erkeklere olurdu😂😂 bence iyi fikir degil bu yonetim fikri 😂 @dimitri
nüfus müdürlüğünde bu konuda tez yazabilirim o yuzden tamam kabul ediyorum hemen baslayabilirim😂 @imhotep
anonim
anonim
1 yıl
haram ilișki medir daha onu bile bilmiyprsun değil mi? haram ilișki dendiğinde aklına gelen şey birliktelik değil mi? yazık çok yazık. bana kafa yapını değiștir diyorsun ama dediklerimi anlamayacak kadar da bilgisizsin. nikahsız ilişki yani 'sevgililik' durumu haramdır. haram ilişkiler için dualar ediyorsunuz.. allah ıslah etsin.
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
umarım kınadıklarını yaşamadan ölmeyeceğini de biliyorsundur. akıl hocalığı yaptın ya umarim aşık oldugunda veya birini sevdiginde onun icin allaha dua ederken de kendi akil hocan kendin olursun diyeceklerim bu kadar 😊 @anonim_bayan
anonim
anonim
1 yıl
salak işsiz heralde
anonim
anonim
1 yıl
kardeș biz bu yollardan geçmedik mi sanıyorsun? stalk falan yapmadık ama biz de sevdik zamanında. sonradan geldi aklımız bașımıza. boș ișler bunlar. açın biraz araștırın șu meseleleri. bizi kınıyorsun diyorsun. hayır ben bizler cehennem yüzü görmeyelim diye uğrașıyorum. ve bu mevzuda sizi uyarıyorum bu kadar basit. beden biz dedim, kimin garantisi var cennetle ilgili. stalka ayırdığın zamanı dinimizi tamımaya harcamamıșsındır kardeșim. gel tövbe et allah'a yönel, esas terapiyi o zaman gör. benden bu kadar gerisi sana kalmıș. kal sağlıcakla
anonim
anonim
1 yıl
ne ruh hastası insanlar var ya