jbourne
jbourne
1 yıl
medeniyet adı altında gevşekleşenler yazıyı okumayı burda bırakabilir. bugün saat 13.00 civarlarında okuldaki oktay ustada (çok afedersiniz bu durumu anlatmak için başka kelime bilmiyorum) yiyişen bir çift vardı. şimdi o kişi burdaysa söylemek istediğim şu: sen bu kızı seviyorsan kardeşim millete reklam etmezsin. hayır sevmesen bile o kadar insanın içinde yapılacak şey değil bu. liseliler bile sinemada öpüşüyor lan. kız yanından ayrılsaydı yüzüne de söylemek isterdim. öpersin sarılırsın eyvallah da o kadar değil.

Yorumlar

pofuduk
pofuduk
1 yıl
millet zevk için yaşıyor sevgili olmak formalitesi
anonim
anonim
1 yıl
kız istemeseydi reklam olmazdı.bence bu kadar takılmayın allah herkese akıl fikir vermiş.kullanmamak onların problemi.sen burda çocuğu reklam ediyor diye kötülemişsin ama kız da ak kaşık olsa izin vermezdi.
herasenpai
herasenpai
1 yıl
belki de bişe dememen daha iyi olmuş. ben sevgilisiyim sana ne diyebilirdi. sevgili olmak herşeyin kılıfı artık. kızda biraz zeka kırıntısı olsa kendini millete afiş etmez zaten
anonimoo
anonimoo
1 yıl
ayy evet cok igrenclerdi 🙍
yarinlariseverim
kusura bakmayında sadece kız da da hata yok ıkısınınde usulune göre davranması gerek
foreveralone
foreveralone
1 yıl
yine birileri sevişiyor ben sitede takılıyorum :(
jbourne
jbourne
1 yıl
@foreveralone hahajahahaha öyle olmasa bu nicki seçmezdin be 😄😄😄
database
database
1 yıl
yanacaksınız olum yanacaksınız
jbourne
jbourne
1 yıl
ben kızda hata erkekte hata demiyorum ya arkadaşlar. durum çok kötü ve yersizdi onu anlattım. kimse yanlış anlamasın dediğimi. ama erkeğin de bunları biraz daha düşünmesi gerekir diye onu öyle yazdım
free
free
1 yıl
herkesin kendi tercihi yargilamayin :)) belki hastadir... hiç duymadigimiz ilginç hastalıklar var belki öpüşme bağımlısı belki sex bağımlısı demem o ki bizi ilgilendirmez :))))
frances
frances
1 yıl
savaşmayın sevişin