herasenpai
herasenpai
herkeslere günaydınlar :) dün akşam müzik listemde ciddi bir devrim yaparak "bi daha hayatta dinlemem" dediğim ne kadar şarkı varsa indirdim. geceden beri kulağımda levent yüksel "şiddetin ne hoş, ne güzel şefkatin. sevdikçe, sevesiiimmm geliiyoooorrr" diye mırıldanıyo. ordan hoop starset "my demons" sonra imagine dragons "ıts where my demons hide" sonra birden sertab erener "aldırma deli gönlüm" diyo. oy kafam allak bullak oldu :) bi de şöyle şey var ki. ne zaman şöyle kawasaki motora binen bi insan evladı görsem, motora yiyecekmişim gibi bakardım. sevdiğim "la ben motor aldım kawasaki marka benle bincen mi" diye mesaj attı geceleyin. İçine behzat ç. kaçmış sevgilim ay çok mutluyum dostlaaarrr 😂😂🐱

Cevaplar

ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
kawasaki denince aklima motor degil koroner arter hastaligi geliyo :d cunku bunlar hep tipci olmanin gerekliligi :d ayricaa hep mutlu ol insallah sevdiceginle :d
orlitorenk
orlitorenk
suzuki olmaz mı 😁 @herasenpai
herasenpai
herasenpai
amin amin teşekkür ederim :))))) @ucuncunesilsaglikci