anonim
anonim
nasıl başlasam nasıl anlatsam bilmiyorum. kendimi hiçbir zaman affetmedigim bir sey yaşamıştım ıkı yıl once. acısı hıcbır zaman azalmayan yıllar gectıkce unuturum belkı dıye dusunup ama yakamı bir turlu bırakmayan..
ikı yıl once 7 yıllık bır ılıskım vardı. cok sevıyordum herkesten farklı oldugunu dusunuyordum, herkesten farklı oldugumu dusunuyordum. bır geceye kadar...
bır gece arkadaşlarımızla rakı balık yaptık. sonra donuste bir arkadasımız arabasıyla ben ve ev arkadaşımı eve bırakmayı teklıf ettı. sonra araçtan inerken bana sen kalır mısın 5 dk dedı. kaldım arkadaşım gitmisti. bana acıldı .sok olmustum sevgılım oldugunu bılıyordu. onu kırmadan tekrar anlattım sonra ıstemedıgım bir sekılde benı opmeye kalktı ve başardı. sok olmustum. ne yapacagımı bılemedım . arabadan kosarak ındım ve eve gıttım. aradan ıkı yıl gectı ve ben bunu sevgılıme soylemedım. ona bakarken vıcdan azabı cekıyordum. ayrılmak ıstedım defalarca ama ayrılamıyordum ya o bırakmıyordu ya ben onu bırakamıyordum. derken derken derken gecen gece onun benı aldattığını ogrendım kendı ıtıraf ettı. ve tam ıkı yıl once. ve ben kızamadım kırılmadım sadece kendı kendıme salak salak guldum. bu kader mıydı ? yoksa kaderın bana oyunu mu ?

Cevaplar

fakulteli
fakulteli
olur öyle seyler yaşadıkların unutulabilir o gece daha kotusude olabılırdı bıde bu yönden düşün
imhotep
imhotep
İşte böyle böyle sela okuttunuz aşkın sevgının ardından... bitirdiniz lan bizi...
anonim
anonim
kader insanının sevgilisinden birşey saklamasına engel değildir.sende sevgi yokmuş saklamışsın ama hiçyoktan vicdan varmış onda sevgide vicdanda yokmuş aldatmış. sen dünyanın en iyi insanı olsan sevgiline en ufak yanlış yapmasan dahi o çoçuk seni aldatırmış. sevmiyormuş seni bunu öğrendin seven adamın kafasına silah dayanın yinede aldatmaz çünkü.
Yabadabadu 🔥
Yabadabadu 🔥
sen de bu olayı ona anlatsaydın, içinde vicdan azabı çekeceğin bir olay kalmazdı.
benbirnotayim
benbirnotayim
bu ne kader ne de sana kaderin oyunu. sen orda kendini muhafaza etmissin. teslim olmamissin. ama sevgilin sen vicdan azabi cekerken .. neyse oyle iste. bence bu seninle alakali degil. seref yoksunu sevgilinle alakali.
anonimanonim
anonimanonim
senin söylemen gerekirdi en başta olup biteni senlik bi durum yokmuş yani.. şimdi karşı taraf ile senin yaşadıklarınız çok farklı şeyler aldatmak geniş bi yelpaze değil bence kendini suçlama derim ben. eden bulur hesabı değil yani yaşadıkların anonim bayan.
anonim
anonim
istemedigin bir sekilde opmus olemi baska bisey olmamis iyi ki
kozmozundelisi
kozmozundelisi
romantizm steril değildir
ayembadi
ayembadi
birincisi senin erkek arkadasin on numara gav atmis . ulan seni eve birakmadan ilk kendi niye iniyor . ikincisi sen az yol lu degilsin hem opturmussun kendini hem ayrilmak istemissin cocuktan optuyse seni zorla , gider manita direk anlatirdin . bize burda gelip maval okuma . igreniyorum sizin gibilerden ....