bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
size de oluyor mu arada? ben mesela sevdigim adamla evlenebilicekmis gibi hissetmiyorum hic. hatta sevdigim adamla evlenmeyi gectim ben evlendigim kisiyi sevip de evlenemiycekmisim gibi. oyle bir duruma suruklenicem ki sevdigimin baskasiyla evlendigini duyup kendimi de bir evlilik yapmak zorunda hissedicem. sonra da kim gelirse daha sevemeden bir evlilik yapıcakmışım gibi. sevmeden sevmeye calismadan sadece evlenmek evlendim demek icin evlenicekmis gibi. ailemin cevredekilerin gonlu olsun mutlu olsunlar diye nasilsa sevdigimi de yitirmisken tek carenin bu olduguna kendimi inandirip bir yuva kurucakmisim gibi. acele apar topar oldu bittiye getirilmis bir evlilik. belki severim ilerde kocamdir diyip ama hep bir yerlerde birseyler icimde ukte kalicak. hep eskileri anip anip gozlerim dolu dolu bakicam maziye. cocuklarima babalariyla yasamadigim aşkı anlatmak yerine icimde kalan yarim kalan o aşk hikayesinden soz edicem belki de. ya da hic anlatamiycam. babalarini sevdigimi soyliycem tek o vardi dicem bu yalana kendimi bile inandiricam belki zaman zaman. sonra hayattan zevk almaya calisirken mutlu olduguma inandirmaya calisirken kendimi bir bakmışım yaşlanmışım. nedendir bilinmez ama alzheimer olucakmisim gibi de hissediyorum mesela. hosuma da gider bu. eskileri hatirlatir ya cogu zaman bu hastalik. en basta son yasadiklarin silinir. ben yasamak isterdim sanirim bunu. eskilerle yasamisimdir hep kalanlarla. eger ilerde bu hastaliga yakalanirsam bu beni mesut eder. aşık oldugum kisiyi anımsarım ilk aşkımı o hissin bende uyandirdiklarini. belki de bu hastalik aslinda mutlu bir ölümü getirir beraberinde. yaşlanıp maziyi unutmaktansa hasta olup gecmisi yaşarım yeniden. kaybolan yıllarımı bu hastalıkla geri alirim belki de. bilmiyorum ama icimde bir yerlerde hep bu hisler. cocuklarim icin yasayip dunyadan tat almadan ölücekmisim hissi. o yuzden bence en guzel dilek en guzel dua hatta hapşurduğunda dahi denilir ya "çok yaşa" yerine "sevdiklerinle yaşa" diye en guzeli bu. sevdiklerimizle yaşlanmak dileğiyle...

Yorumlar

orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
bence düşündüğün gibi olacaksa karşına çıkan ilk kişiyle evlenme izdivaca katıl açık büfe seç beğen al hem zengini de gelir gül gibi yaşarsın az kafayı kullan kızım 😂😁
ucuncunesilsaglikci
bana da bazen harbiyeli kismetimmis gibi geliyo,bazen de hic umut yokmus gibi. umutsuz kalinca cok agladigim dogrudur.. sevdiginle yaslan ikiziim
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
ay ailemin beni vurmayacagini bilsem o yarismada senelerce kalirim ayol 😂 evlenmeye de gitmem ama eglenmeye giderim 😂 @orlitorenk
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
ya bazen o kadar umutsuz oluyorum ki evlenirsem dusman catlatircasina 40 gun 40 gece dugun yaparim kendime hatta 40 gun 40 gece nişan ve kına da yaparim. hatta ben utanmam cekinmem 40 gun de beni babamdan istettiririm 😂 o yuzden evde kalmaya mahkumum genccler ben cok da şaapmamak lazim @orlitorenk @ucuncunesilsaglikci
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
ayol ne lan puhahaha ordakilerin çoğuda onun için ordalar kanka sıkıntı yaşamazsın @bitmishaziran
imhotep
imhotep
1 yıl
alzheimer inan cok kötü bısey. sadece unutmak degıl etkılerı. evet böyle evlılık yapan cok kadın var. ve evet yalan söyluyorlar. ama erkeklerdede bu durum gecerli. onlarda yapar bunu. yıllar bana bişey ögrettıyse o da sevgıden aşktan daha onemlı olan seyın saygı oldugudur. saygı cercevesınde delıler gıbı sevmesende cok sukur allah a dıyebılecegın bır aile kurma ımkanın var. bu da cok degerlı bısey.
delpiero
delpiero
1 yıl
çocuklarının babası olmadığı halde çocuklarına sevdiğin adamdan bahsediceksin öyle mi? bu çok büyük bi saygısızlık ama :(
portakalliordek
@ucuncunesilsaglikci işte o umutsuz zamanları atlatabilirsen her şey tam oluyor zaten ben hiç atlatamadigim için kendimden biliyorum
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
sadece saygı yeter mi bilmiyorum. yetmesini isterdim ama sanmiyorum. @imhotep
belki anlatirim dedim ama sonradan anlatamiycagimi belirttim. ama cocuklarim buyudugunde bunu gizlemekten cekinmem. kotu birsey degil bu cunku. eskileri animsayip biseyler anlatmak sadece. @delpiero

orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
yok kanka evde kalmazsın bir kör topal gelir alır sıkma canını 🤓 @bitmishaziran
ucuncunesilsaglikci
ya zaten bizden kız almak kolay değil dimi ortiim @bitmishaziran @orlitorenk :d @portakalliordek bu sabah umutlu uyandım mesela :) sen de mutlu umutlu ol ama ördek
russiels
russiels
1 yıl
yaşadığın iliskiler sonucunda o kadar kendini parçalamissin ki. yanliz kaldiginds boyle seyler aklina gelmesi cok normal. gunumuz yaşantimizda artik iliskiler o kdar basite indirgenmişki bi cok insanin bu durumlara dusmesini ben gayet normal karsiliyorum artik sen evlilige hazir degilsin. sen bi iliskiye bile hazir degilsin ve bana gore sen suanki erkek arkadasini bile sevmiyosun. ailendir saygi duy fakat ailen icin evlenme bu hayat senin ve ozgur dusunmelisin bu hayatla yaptiklsrindan sorumlu olursun unutma.
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
@russiels postların ve attığın yorumlar dikkatimi çekiyor hep özgüven üzerine konuşuyosun ilgimi çektin 👍 bölümün psikoloji falan mı yorumların güzel 😊
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
yo çok kolay verdim gitti @ucuncunesilsaglikci :d
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
@russiels şuan bir ilişkim yok. sevdigimi bekliyorum. ama haklisin ne bir iliskiye ne de evlilige hazirim. cunku gercekten iyi coktum bunu ilk kez de yasamiyorum. ama hep ilk darbeler daha agir olur sanirdim ama aslinda bizi yikan ikinci darbelermis. toparlanmadan yeni birseye baslangic yapmam ki zaten yapmak da istemiyorum sevdigimi bekliyorum. beklemek zor ama en azindan cok acı vermiyor
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
ya kolay kolay kız mı verilirmis orli ya. bu nasıl kız tarafi olmak 😱 hic yakistiramadim kiz evi; naz evi, surundurme evi, bezdirme evi, "sen kimi aldigini saniyorsun kolay degil o isler" deme evi. senin yaptigina bak neyse ki ikizim engel oluyor yoksa ohoo @ucuncunesilsaglikci @orlitorenk
ucuncunesilsaglikci
tamamdir @orlitorenk ve @rusiels ben sana katilmiyorum acikcasi ama tartismaya da girmicem
ucuncunesilsaglikci
beklemek guzeldir ikiziimm :d vermem ben seni kimselere merak etme sen :d
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
ikiz gibi ikiiiiiz 👭 @ucuncunesilsaglikci
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
kız evi naz evi ama erkek tarafının nelerle boğuştuğundan bi haber. benim bir tane abim var iki erkek kardeşiz bütüüün düğünü erkek tarafı yapsın evi döşesin (kız tarafı sadece yatak odası) yetmezmiş gibi bütün çileyi erkek tarafı çeksin borca girsin ama takılar kız tarafında kalsın bu ne lan. o yüzden seni zengine veriyoruz @bitmishaziran naz yapmaya gerek yok paralı koca lan bu kendine gel 💩😄
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
parayla saadet olmaz genco. ayrica beyaz esyalari da kiz alir. hem hayat müşterek canım benim altına falan alerjim oldugu icin kocacığımla paylasirim yani ne mikemmel kızım 😂 @orlitorenk
russiels
russiels
1 yıl
@bitmishaziran beklemek aci vermekdense karsina cikana kadr keyfine bak kisa bi tavsiye hic yapmadigin bise yap ve bu 1 tam gun sursun ki farkliligin tadini cikar coook sey degisicek
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
degisime yeni seyler yasamaya ne bilim kafami mesgul etmeye hazir hissetmiyorum kendimi yine de tavsiyen icin sagol @russiels
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
beyaz eşyayı erkek düzüyor burda!! @bitmishaziran altına nasıl alerjin var mikemmel kız 😅
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
olum sizi kandirmislar ya 😂 tamam mesela dugunu siz yapiyorsunuz ama nişan ve kına da bizde o nolcak? neyse valla orlicim kucukken bir altın kupeyle başlamış bu serüven bakmıslar yara bere olmus kulağim sonra doktora gidiyorlar ve altına gümüşe alerjisi oldugu ortaya cikiyor. yemin ederim o kadar masrafsizim ki erkek olsam kendimi alirdim😂 @orlitorenk
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
ne kandırması lan burda böyle 😄 lan kendini almayacak olan var mı sende @bitmishaziran 😂
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
keske sizin oralarda yasaydim o zaman masrafim az olurdu erkege yuklerdik her seyi😂 yaa ama bir kere kimin burda altina alerjisi var ki dunya da tekiiiim be ben 😂 @orlitorenk
portakalliordek
@ucuncunesilsaglikci neyse ki hicbir zaman umudumu kaybetmedim o güzel şey bak gitmesin bitmesin @bitmishaziran kızım evlendikten sonra söylenir alerji bunu herkesin bilmesine gerek yok djdjdk
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
asdafa çok uyanıksın kız sen bizim topraklar kabul etmez öyle herkesi kutsal suyla abdest alacaksın topraklara girdiğinde 3 ihlas bir fatiha ya bismillah diycem öyle gircen çarpılırsın yoksa 😄🤓 @bitmishaziran
yazarfencelebi
evlenmek, yaşamak , sevmek hepsi bizim için ve bu hayatı biz yaşıyoruz , sevmedigin biriyle asla evlenme. benim de ümidim yok sevebileceğim aşık olduğum biriyle evlenmek için ama hayatım boyunca öyle birini bekleyecem. bir gün karşıma cikicak elvam biliyorum. beni anlayacak. geç geldiği için ozur dileyecek. :) bekleyen isteyen herkes bir gün mutlu olucak, boşuna demiyoruz. İsmail abi, o gemi birgün gelecek! diye. :) o gemi birgün gelecek evet. ben bundan eminim. not:(elva: hayalimdeki ilerde aşık olup evleneceğim insana takma adı :) siz şizofren diyebilirsiniz ama ben onun varlığını hissediyorum. :) saygilar
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
yaa bu pozitifligini kiskandim dogrusu insallah o gemi bir gun geliir @yazarfencelebi
tamam be gelmiyoz al memleketin senin olsun @orlitorenk