ikizler
bu gün 1000 km'yi geçen memlekete dönüş vardı.dün gece gezgin ile son defa samsunda dolaştım.kokusunu içime çektim.son bir defa sahil şeridini izledim.gezginle ve arkadaşlarla vedalaştım ve saat 11'de havaalanına geldim.yer bildirimi ve bilet işlerinden sonra bilet kontrolüne geldik.görevli benim kimliği polisin masasına koydu ama polis bakmadı 3 dakika sonra aldı ve bana geri verdi.uzun saçlı,sırtçantalı diye bombacı falan mı sandı beni anlamadım.neyse çocukları gördüm orada.benim de ilk uçuşum geldi aklıma.hepsi mutluydu çocukların.uçağa binecekleri için heyecanlıydılar baya.onları öyle görünce ben de mutlu oldum.sonra İzmir uçuşu baladı.yanımda bayram amca diye biri ile tanıştık.hoşsohbet bir adamdı.ben de yanıma yolculukta okumak için stefan zweig'den on dört tarihsel minyatür kitabının cep boyunu almıştım.kitap okduğumu görünce daha bir sevindi ve birkaç kitap önerdi sağolsun.ben de george frideric handel'i okudum.ve yine müthiş yazmıştı zweig.okumayı bitirince keyiflendiğimde yaptığım ilk önce saçımı elimle toplayıp sıkma sonra da kafayı arkaya atıp derin bir nefes alıp gülümsemeye başlayıp o an içimden hangi ezgi geçti ise söylemeye başlama yı yaptım.sonra uçak inişe geçti ama şimdiye kadarki en korktuğum inişti.3-4 defa hava boşluğuna düştük baya sallandık ama indik çok şükür.bayram amca ile vedalaştık.öğle namazından sonra havaaianı mescidinin serinliği iyi geldi.dinlendim orada bi sonra otogara gittim.oradan bizim ilçe arabasına bindim.manisanın üzüm tarlalarını göre göre vardım memlekete.ben giderken baya bir inşaat vardı şimdi de bitmiş hepsi.eve geldim ailemle hasret giderdik ama ege çok sıcak olduğunda hepsi yorgun düşmüş ama ikizler 1000 km den fazla yol yapsa da içindeki enerji onu ayakta tuttu.eve bildiğin neşe getirdim.evdekiler de sen yokken bu kadar gülmüyoruz dediler.ama ne yapayım ben ikizlerim ve enerjiğim.benim olduğum yer ekseri canlı olmalı.kardeşimle şakalaştık.babamla muhabbet ettik.annemle güldük.halalar ile beraber eğlendik.en son da sade bir türk kahvesi içip yattım.ama 1.45 de geri uyandım niyese.ama daha yapılacak çok şey var.kitaplarım beni bekliyor,arkadaşlarım,sevdiğim insanlar ve yaz tatili beni bekliyor.planlarımın tatil aşaması başlasın o zaman...

Cevaplar

Maviş 🐣
yazını okuduktan sonra ege de olmayı o kadar istedim ki @ikizler görmediğim yerler burnumda tüttü resmen.
ikizler
ege hakikaten çok güzeldir @mavis . herkese memleketi güzel gelir tabi ama türkiyede g.doğu ve trakya hariç her yeri gezdim ama en güzeli ege idi.İnşallah bir yaz gezme fırsatın olur.
Maviş 🐣
@ikizler trakyayı da ben gezdim çok ahım şahım değil birazcık egeyi gezme fırsatım olacak ama ben köylerini merak ediyorum mecburi hizmetimi ege köylerinde yapmayı baya istiyorum aslında kısmet olursa
ikizler
egenin köyleri de iyidir ama asıl +20 binden fazla yerlerde görev yapsan egeyi daha iyi yaşarsın
Maviş 🐣
orası öyledir tabi @ikizler fakat köylerde çalışmak lazım malum memurluk 😊