Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
dağ filmi ile müslüm gürses-affet şarkısını kazıdım kafaya. 2. filmin fragmanında sebahat abla şarkısını dinledim. hele ki sezen aksu ablamızın da düeti ile efsane şarkı.
müslüm babayı geç keşfettiğim için kendimi kınıyorum :)

Cevaplar

ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
bak mesela adini sen koy da guzeldir :) pera da guzel yorumlamis tavsiye ederim :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci ya müslüm babanın şarkılarını başkasından duyunca hoşuma gitmiyor :) ama bak adını sen koy efsanedir. ya zaten sevemedim dediğim 2-3 şarkısı vardır. onlar da isyana teşvik ediyor diye. sakıncalı sözleri var. :)
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
niye hosuna gitmiyor ya @gayriresmidoc :) tamam tamam demedim say ama nilufer'i de guzeldir :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci ya şimdi sevmediklerimi saymam lazım. İşte ben insan değil miyim? sen tanrı mısın beni öldürdün? bu gibi şarkıları hoşuma gitmiyor. yoksa nilüfer, bir anda, affet, İstanbul sokakları, sigara vs vs çok sayarız.
velhasıl kelam müslüm baba candır. allah rahmet eylesin
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
yok onun icin demedim ya baskalarindan duymayi sevmiyomussun ya onun icin dedim :) yoksa bi soz var ya "muslum gurses dinlememissen cok sey kaybetmissindir dinlediysen de cok sey kaybetmissindir" diye o durum yani :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci ferdi tayfur, müslüm gürses bunlar derdin varsa dinlenir bak orhan gencabay öyle değil. o her ortama girer :)
benim klişem o herkes kendi şarkısını söylesin :)
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
feedi tayfuru sevmem artik orhan gencebay da bazi yaptigi seyler yuzunden sevmiyorum @gayriresmidoc :) tamam seninle bu ilk ve son muzik alisverisimdi :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci müzik alışverişini boşver dönem 3 notlarımı ister misin 😜
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
@gayriresmidoc en sevdigim kankam oldugunu soylemis miydim :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci yeri ve zamanı söyle ben getiririm :d
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
tamam bak bunu unutmayalim ayarlayalim @gayriresmidoc :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci valla sen bana hatırlat. artık beni nasıl bulursun bilemiyorum :d
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
valla ben hastaneye girince beynim dönüyo kayboluyorum :d @gayriresmidoc staj seysileri tabii heycan var mii :d
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
heyecen degil ama heycan :) asi kisiligim iste benim :d @gayriresmidoc allah klinikcilerin gazabindan korusun seni :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci hangi çılgın bana zincir vuracakmış şaşarım 😎
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
muhtac oldugun kudrer damarlarindaki asil kanda genc @gayriresmidoc :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
@ucuncunesilsaglikci ben tatilden sıkıldım eylül gelsin hemen :d kliniğin tozunu attırıcam
ucuncunesilsaglikci
ucuncunesilsaglikci
sen mi klimigin tozunu attiricaksin klinik mi senin gorucez sayin doctor :d