anonim
anonim
gencler ben ytü ogrencisiyim cidden yaptiginiz bu gereksiz tartisma bana kadar geldi. her iki okulda da arkadasim var ve gercekten cok gereksiz dusunuyosunuz. sanki okulunuz bana cok muthis egitimli ulke siralamasinda ilk 5 falan. ne bu afra tafra allasen. neyse iyink viyink edeceginize kabullenin. keyfi olan bir durum degil. arkadas edinin birbirinizi mutlu edin hem can duser daha ne istiyosunuz valla manyaksiniz he.

Cevaplar

anonim
anonim
derdimiz o zaten. eğitim kötü bir de birden öğrenci artışı olursa nasıl olur sen düşün. sizin sınıfa birden 40 kişi transfer edelim ne hissedersin?
anonim
anonim
amfi var 218 kisilik nolcak okuruz kardes kardes ayrica alternatifi oluyo gun icinde 2 kez oluyo o dersten yani diyorum ki zaten efsullah bir sisteminiz yoktu ki bi sekilde de caresine bakilir zaten
anonim
anonim
sanane ya sen işine bak