anonimbay03
anonimbay03
yaz okuluna kaldım,sınavlar da başlayacak bir iki güne.vakit öldürüp ders çalışmadığım için ve bir takım özel sebeplerden dolayı tüm sosyal medya hesaplarımı kapattım.kitaba bakarken 10. dk dan sonra terlemeye başlıyorum.arada dedikodu ya bakıyorum.sonra araba yarışı oynuyorum bi yarım saat kadar. şimdi oyunu kalırsam o kadar para biriktirdim lamborghini alabilmek için,tüm emek boşa gitcek.oyunu oynamaya devam etsem yine tüm emek boşa gitcek.herseyi geçtim sanırım sınava giremeden buharlaşcam,bu ne sıcak böyle..

Cevaplar

dislananmuhendis
dislananmuhendis
nfs mi hangisi? ben de çok severim ya
free
free
ıslanmayan defeterlerın ve kıtapların olsaydı sorun çözülürdü sanki :))
dislananmuhendis
dislananmuhendis
traffic racer makaslamak güzel oluyo ama nfsnin tadı bilgisayarda çıkar :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
araba yarisi dedi beni benden aldi.. eski günlerim canlandi ya :d ben de cok oynardim @regenbogen ve @dislananmuhendis 😂 ama been nfs'ciydim.. :d
dislananmuhendis
dislananmuhendis
kimin oası be :d ben de nfsciyim en çok da canyon driftlerine bayılırım 😂
free
free
çalışman gereken yerleri ses kaydına al sadece dinle al sana çözüm :) tabi sayısal bir işlem gerektiren ders değilse..
onumarkamsobee
onumarkamsobee
aha benim mühendisim😂 kiz ben drift yapamiyodum, hala yapamiyom:d ya bir de su vites degistirmeyi driftten de beter halde yapamiyorum :d ama bak düzde baya iyiydim.. online sevmem ama ben. güzelim bir araba modifiyelemistim. ah ah aglamak istiyorum :(
free
free
rica ederim işine yarar umarım...
dislananmuhendis
dislananmuhendis
makastaki hesabin aynısı drift de yüksek hız hafif surulebilir hizlanabilen bi araba sonra sabır tamponu 😂ooo vitesliyi de çok güzel yaparim zaten kısa suruyo önemli olan konsantre olman oasim 😂 ağlama bi daha kazanırız
onumarkamsobee
onumarkamsobee
@regenbogen o kadar da cimri olma ya :d @dislananmuhendis valla ben hic beceremiyorum. daha dogrusu drift yine bir sekilde oluyor ama vites i ih:d aglamam mi.. kiz daha da yapasim gelmiyor ki. oyun yok bilgisayarda. onun yerine flatout indirttim cocuklara. bak onu da severim :d
dislananmuhendis
dislananmuhendis
drifte bi başla hastası olursun 😄
dislananmuhendis
dislananmuhendis
onu bilmiyorum cs var bi de onun cakmasi gibi zula var. çok güzel zula oynuyorum oas 😄 güven bana ilk zor gelcek zamanla aliscaksin daha fazla yarış istiyceksin
onumarkamsobee
onumarkamsobee
gercek cuzdani aciyormussun gibi icin gidiyor ama u :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
olsundu diyecektim..
onumarkamsobee
onumarkamsobee
muhendis cs dedigin cs go mu? :d yapma be :d ya ben ona el atamadim:d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bilirim regen bilirim ama bir birakinca da tam birakirsin:d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
napalim bir daha eskisi gibi olmuyor :)
dislananmuhendis
dislananmuhendis
yok oas counter strike 😄