onumarkamsobee
bu nedir la? vallaha bugün kimle konuştuysam ayni cevabi aldim. biriyle hatta telefonda ağlaşacak oldum tam. arkadas şaka gibi yemin ediyorum. acaba beni mi trollüyor bunlar? 😕 ama bir kitaba başladım ki sormayin. eğlenceli gidiyor. yine aldım elime birakamadim gibi bir şey ama bir mola ihtiyaci duydum. gözlerim yavas yavas uykuya gider bir haldeyken, anlayamamaya başladım. kitap mi? uzun zamandir uzak kaldigim birinin. paulo coelho. bu adamin kitaplarini nedense çok seviyorum. simyacı ile gönlüme taht kurup, on bir dakika ve portobello cadısı ile sevgimi eksiltmemeye devam etti. okurken bir şeyler öğrendiğim kitaplardan hep kitapları. bu sefer de piedra irmağı'nın kıyısında oturdum ağladım ile zaman geçiyor... şu kitaplığımda okunmayan kalmasın..

Yorumlar

dakoh
dakoh
1 yıl
hepimiz mi aynı şeyi dedik ama tüh kötü mü dedik :/ sen için fazla şaapma 😘 oku kitaplarını mis.gibi bak (o adamı da hiç sevmem ama sen seviyorsan başka) söz her şey daha güzel olacak. benim deli doktoru da kitap okuyunca geçiyor diyor hep valla 😂😂
mizacimsert
mizacimsert
1 yıl
ne kadar da okuyan bir kız dememizi mi bekliyorsun? 😒😒
onumarkamsobee
@dakoh kuzum heh bak ben kendi kendimi tedavi ediyorum da la 4 yillik bitmis ben sok ben iptal. vallaha troll yapmiyosunuz demi bana 😕 😒
@mizacimsert hani kim çok okuyor? okumasam nasil bu kadar uzun yazayim 😝 şaka bir yana ben cidden çok okurum. :d
dakoh
dakoh
1 yıl
4 yıllık bitmiş ne demek la bi dıt anlamadım dediklerinden ne trolünden bahsediiisun
onumarkamsobee
yahu senle konustuk ya hani. ben de kulübe katilmistim. hah iste o kulübe biri daha eklendi benim arkadaş. ben o kizi örnek aliyordum. dedim bunlar toplasip beni trolluyor @dakoh
dakoh
dakoh
1 yıl
haaaaa absbsjsbshshsj😂😂😂😂 yaaa ne trollemesi ben çok ciddiyim diğerlerini bilmem de :d hatta bu sefer uzun süre kulüp demirbaşı olmayı planlıyorum bakalım 😂
mizacimsert
mizacimsert
1 yıl
@onumarkamsobee oku oku açılırsın, allah seni affetsin.
onumarkamsobee
@dakoh demirbasiniz olacak olan kisi benim. o koltuk benim😂😂 ya o da trollemiyor sesten belliydi :/

@mizacimsert allah bana orangutan diyeni affetsin abi 😂😂
Rıza Kaan Tangöze
@mizacımsert bro kitap okumanın bi şey beklemesi mi olur allasen ya, paylaşmak istemiş sadece.
mizacimsert
mizacimsert
1 yıl
@onumarkamsobee amin inşaallah :)
@degisikbiradam okumak güzeldir, bilirim. o benim demek istediğimi anlamıştır :)