onumarkamsobee
onumarkamsobee
ben neyin kafasını yaşıyorum? ulan 40 derece diyor hava durumu. ben çıktım dışarıya. bir de yürüyerek gideceğim. açık renk giyineyim bari güneşi ışınlarını çekmesin dedim ama yine gömleğim lacivert. kurtulamiyorum koyu renklilerden. :d sen kahvalti yapma, öğle yemegi yeme ve dışarı çık sıcakta. su da alma yanina. sonra niye basin dönüyor oas. neyse en azindan 2-3 saat önce bir şeyler atistirmistim ayak üstü. annemi de seviyorum. baktı bu kizin dışarıda işi var, hemen 5 kg unu da ekledi. hayır bir de asıl almami istedigi yer değirmen imiş. valla aslinda giderdim ama su sıcakta hic değirmene kadar yoramam kendimi. bizim mahalledeki uncu da iyi. daha da zayiflamazsam, hic zayiflamam. samsun'a alsaniza beni? hadi alin ya. ya da kütahya'ya kaçayım ben. zaten çağırılıyor idim oraya. :/ önümü göremeyecek hale gelecegim 5 dakika sonra terden 😳

Cevaplar

psikoterapist
psikoterapist
samsun daha beter emin ol. orada en azından nem yok, biz burada eriyoruz senin haberin var mı?
onumarkamsobee
onumarkamsobee
@psikoterapist "haberin var mi yar yar haberin var miiii?" 😂 af buyur da ben değilim neredeyse her gün denize gidip eğlenebilecek olan :d nemini biliyorum oranin ama gece olan serinligi de biliyorum. ben gayet serinlikte uyuyordum orada
abeysinin
abeysinin
anneler anneler :d yeter ki bi yerde bi işin olsun.
zappingdegilsapping
zappingdegilsapping
nem çok kötü ya malum capsler falan her şey ortada ben de nemli bi yerdeyim aman ha @psikoterapist
bu havalarda dışarı çıkmak akıl işi değil ne ettin bacım sen 😅 az önce balkona çıkayım dedim bi yanık et kokusu geldi meğer bendenmis andkflf o kadar değil ama bi iki saat dursam olacaktı cidden
dislananmuhendis
dislananmuhendis
oas benim balkonum püfür püfür 😄 sırf bu yüzden dışarı çıkmıyorum 😄
onumarkamsobee
onumarkamsobee
@zappingdegilsapping ve @dislananmuhendis geldigim gibi uyumusum kendi isimi halledemeidm lan :d akil isi değil de ben de normal bir insan değilim. bu nedir ama ya? küresel isinma mi küresel yakma mi bu ne bu ne :s @abeysinin aynen öyle. hep bir bulur. türk kahvesi alinacak eve ve benim carsiya cikmam bekleniyor :d
dislananmuhendis
dislananmuhendis
hava alın size diyo. kışın sıcak sicak diye yakindik yazın soğuk soğuk diye. elimizde olanla yetinebilelim diye böyle. (tabi küresel ısınma da var)
onumarkamsobee
onumarkamsobee
kisin yakinmadim ama ben @dislananmuhendis 😂 sogugu seviyorum been:d bu halimize de çok şükür;)
dislananmuhendis
dislananmuhendis
ben de severim ama ilkbahari dengesiz havaları 😄
onumarkamsobee
onumarkamsobee
kış daha güzel. manyak gibi bu sene yagan karda ciktim gezdim ben. dondum ama cok eglendim. goreceksin. bir düştüm ama var ya ahahahah @dislananmuhendis
dislananmuhendis
dislananmuhendis
hey ben de çıktım düşmedim ama dusuyordum tam biri tutmuştu kar yağarken yürümesi ve de sahil de yürümesi de müthiş oluyo 😄
onumarkamsobee
onumarkamsobee
sahile gelemedim @dislananmuhendis 😞 o havada otobuse binecek cesareti gosteremedim:d iyi biri tutmus. ben direkt oturdum kahkahayi patlattim 😂
dislananmuhendis
dislananmuhendis
dur bakalım bu yıl da yağarsa öyle yururuz belki
onumarkamsobee
onumarkamsobee
belki muhendisim:)