onumarkamsobee
anlamıyorum niye zararli olduğu söylenen şeyleri farkinda bile olmadan hep yapiyorum. gerci farkında olarak da yapıyorum. ikindi saatlerinde uyunmamasi gerektiğini söylerler. ki bunda haklıdırlar. yani ikindi uykusundan sonra bir bas ağrısı, üzerine çöken bir moral bozuklugu vs. olur. ama ben iki gündür uyuyorum bu saatlerde. hem de birden gözüm kapaniyor ve sızıyorum. kalkinca da nevrim dönmüş oluyor. dün hele başımı kopartmak istedim. gerci bugün anca etrafimin farkinda olmadim. sadece 1 saat uyuyorum ve hoop çökmüş bir oas. neyse neyse. zaten işim de hallolmadi. sabahlariz yine bu gece. yalniz yavuz bingöl-kara tren diyorum. mühür gözlüm dedikten sonra aklimdan çıkmadı hiç.

Yorumlar

mizacimsert
mizacimsert
1 yıl
kalk kalk şükür namazı kıl
dislananmuhendis
uyuma ikindileri
psikoterapist
psikoterapist
1 yıl
tanıdık şeyler görüyorum sanki. neyse :)
anonim
anonim
1 yıl
akşam namazına yakın saatte uyumamak lazım. diğer türlü zararlı değil zaten. o saatlerde uyumayı engellemek için biraz daha erken ya da geç uyuyabilirsin. en azından ben çözümü bunda buldum. :)
onumarkamsobee
@mizacimsert sen kil. sonra ben kilarim. :)
@dislananmuhendis valla istem dışı uyuyorum. bir anda geliyor uyku. sonra ben zaten uyumusum.
@psikoterapist neden acaba? acaba sen de mi uyuyorsun o vakitler? :)
@anonim_bayan benim uykum olmuyor ki. o saatte birden uyuyorum. uykum olsa, erken uyuyacagim ama uykumu aliyorum ben :d
dislananmuhendis
ya tamam canım ben de arada uyurum ama arada. sen yine de dikkat et
onumarkamsobee
@dislananmuhendis canim benim iki gündür oluyor:d bir sey olmaz. en fena ölür insan ama yani uykudan sonra gelen agridan falan da ölmez sanirim. allah'in isini karismak gibi olmasin tabi :)
dislananmuhendis
ölmek değil de o saatte uyuyan insanlar aklı dengesini kaybedebilirler bu baş ağrısı sersemlik falan da ondan oluyo oasim
onumarkamsobee
peki muhendisim @dislananmuhendis akli dengesi yerinde olmayan birinin akli dengesini yerine getiremez mi? :)
dislananmuhendis
bilemiycem oasim zor yerden sordun 😅