dislananmuhendis
madem öyle bende tavsiyelerimi deneyimlerimi yazayım yeni arkadaşlar için. hoşgeldiniz. öncelikle ürkek olmayın ama herşeye de atlamayın. size ters olan bi insanla sırf yalnız kalmamak için arkadaşlıgi ilerletmeyin. çoğu hocalar bir sürü kitap seçeneği gösterebilirler anlamayacaginizi düşündüğünüz ders için alabilirsiniz. not tutmaya özen gösterin sizin için faydalı olacaktır. ayrıca arada sırada not isteyenlere not verin sizin de işiniz düştüğünde sizde isteyebilirsiniz. her cafeye canlı müzik diye gitmeyin bi sorun bakalım çerez falan kitliyolar mi diye. bi daha yüzüne bakmayacaginiz insanla her ortama girip eline malzeme vermeyin. fedakar olabilirsiniz ama sürekli siz fedakar olursanız bu arkadaşlık cikardan öte değildir. büyük sınıflar sizi yemezler okul açılınca gidip fikir danisabilirsiniz zaten büyük ihtimalle sizin sınıfta derse giren büyük sınıflar olcaktir. görüşmek üzere ✋

Yorumlar

Yabadabadu 🔥
üniversitede, çöm muamelesi görürmüyüz? 😓 :d :p
dislananmuhendis
öyle bi ortam mi hiç bizim canimm üniversitemiz @bilbakalimbenkimim 😂😂
Yabadabadu 🔥
ama, abim benimle çok dalga geçmişti. 😰😂
dislananmuhendis
benim abim hiç geçmedi 😄 @bilbakalimbenkimim
Yabadabadu 🔥
ne güzel, ama uğraşması hoşuma gidiyor 😂
dislananmuhendis
o esince kötü hissediyorum dayanamıyorum ki @bilinbakalimbenkimim 😄