zappingdegilsapping
evde kimse olmayınca müziği son ses açıp şarkı söyleyerek saçma sapan danslar yapan tek ben değilimdir inşallah 😂

Yorumlar

frankkafza
frankkafza
1 yıl
ben tuvalete girerken kapıyı açık bırakıyorum

mükemmel
unni
unni
1 yıl
ooooo favorim 😂 komşuları ayağa kaldırmak en mükemmeli 😂
malifalitiko
malifalitiko
1 yıl
beni de ekle. horon oynuyorum ben 😂
likitmatruj
likitmatruj
1 yıl
yalnız değilsin @ zappingdegilsapping spor niyetine dans ediyorum ben de . ha bir de onlara ek makyaj yapiyorum skıldkça. hatta geçen gün vloggermış gibi oturdum video çektim.ürünleri anlatıyorum falan. hahahhaah :d ilerde izleyip gülmeyi planlıyorum. şu halime bak ya yalnızlıktan bunlar hep. İnsanlar arkadaşlarıyla ilerde gülmek için video çeker. bense..... ağlamıyorum hayır toz kaçtı😞
dislananmuhendis
ne evde yalnızken asıl annemle varken çıldırıyorum benim özürlü hareketlerime çok güzel tepki veriyo 😂
anonym1283
anonym1283
1 yıl
valla son bi haftadır ev boş, ben de *don omar-zumba campaign* açıp coşuyorum gündüzleri. dance dance dance
zappingdegilsapping
@oas şuan tekim de şarkı falan önerin de onunla kopayim 😂
4justice
4justice
1 yıl
o kervana benide alın canlar 😁😁😁
abeysinin
abeysinin
1 yıl
ooo en sevdiğim :)
pillibebek
pillibebek
1 yıl
yalnız değilsin bende varım 😂 ve horon 😉