kanatlleblebi
kanatlleblebi
cümleten selamlar :d İlk defa yazıyorum arkadaşlar. bu sene 1. sınıf olacağım lakin memlekette canımdan bir parça olan kız arkadaşımı bırakacağım... mesafe çok uzak değil 350-400 km falan. moralimi bozmak veya bozmamak değil de içinizden geleni söyler taktik verirseniz veya yorum çok ihtiyacım var. onunla aramda bu kadar mesafe olması benim içimi parçalıyor :'(

Cevaplar

anonim
anonim
ayrıl moruk sonra çok kötü oluyo. boynuzlanir diyorum handikap iki ye evimi arabami basıyorum.
bulutsalvaka
bulutsalvaka
mesafe dediğin nedir ki ya bi otobüs bileti :) kalpleriniz arasında mesafe olmasın yeter.
heracles
heracles
ahbap simdi uzaktan iliski yurumez sen kiskanirsin acaba ne yapio o kiskanir acaba o ne uapio derken kavga edip 4 ay icinde 3 kere kavga edip sonra barisip ayrilirsiniz en iyisi ayril yeni manita yap 😂
anonim
anonim
2 seneye kalmaz ayrilirsiniz kardo bu işler böyle takma o yuzden
greeneyedd
greeneyedd
anonim_bayan benden de rolex kol saatimle deri cüzdanim...
mimarlique
mimarlique
eğer onun varlığıyla bile mutlu olabiliyorsan mesafenin hiçbir önemi yok. canından bir parça olarak gördüğün o kişi sana senin kadar yakındır aslında sadece hissetmen gerek.
ikiyeonkala
ikiyeonkala
ayrıl gitsin. yürümüyo sevgilin varken üniye gelince. ya o değişiyo ya sen. ama üni birini mutlaka değiştiriyo. o kıslancak falan üniden bişey anlamıcan üninin son senelerine doğru ayrılırsanız o kadar zaman bi kişiye bağlı kaldığın için pişman olursun. aşk yok unut onu, en iyisi mantık. ayrılıyosun iki gün sonra unutuyosun hepsi aynı.
timeless
timeless
aynı dertten bende muzdaripim kardeş . allah yar ve yardımcın olsun.
azureus
azureus
valla tecrübeli olarak söylüyorum ben her ayın 7sinde (burs ozaman yatıyor) otobüse atlayıp gtmeme rahmen olmadı samsunda yol parası haricinde para harcamıyordum sevgilimin yanına gideyim yanında egleneyim diye ama sonuç olarak 4 senelik ilişki bammmm..... ama denemeni tavsiye ederim keşke deneseydim demezsin yoksa içinde hep belki ben yürütebilirdim dersin
anonim
anonim
çok az bi yüzdelik dışında o ilişki taktik verselerde vermeselerde bitcek o yüzden bu yüzden şu yüzden bi sebebten biteceke o yüzden sal gitsin
kanatlleblebi
kanatlleblebi
bunu gece yazdım kızın sabah beni aldattığını öğrendim. @2 cidden donuma kadar aldın.
anonim
anonim
bunlari hic dusunme mesefalerde birgun onu dusun 😊😊