anonim
anonim
1 yıl
arkadaşlar bildiğim kadarıyla yeni gelenler 60 akts ders alacak ve bu okula devam edenleri etkilemeyecek. biz üniversiteye başladığımızda 60 akts 30 a düşürülmüş ve sadece 2013 girişliler mağdur edilmişti. şimdi yine 60 akts oluyor ve 2013lüleri etkilemiyor. dilekçe felan yazsak yada twitter da hashtag açsak bişey yapabilirler mi sırf 2 ders yüzünden dönem uzayacak. benim gibi mağdur arkadaşlar varsa bişeyler yapalım

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
gerçekten 60 akts mi oluyor? eğer öyle bir şey varsa küfürü hakediyorlar ama !!!
likitmatruj
likitmatruj
1 yıl
yeni gelenlerden kastin ne. yatay gecis falan mi?
database
database
1 yıl
ya harbi ayıp öyle bişey olursa ben kafadan 1 2 sene uzattım çünkü
anonim
anonim
1 yıl
yeni başlayanları kastediyorum. bence gelmesi iyi olur. sonuçta 2-3 ders yüzünden okul uzatacak baya kişi tanıyorum.